Jedna od stvari koje su obilježile prošlu godinu na tehnološkom tržištu jesu mobilne aplikacije za prijenose uživo poput Meerkata i Periscopea, a na ovo tržište ubacio se i Facebook koji je poznatim osobama omogućio video prijenose uživo putem svoje aplikacije. Ovakve aplikacije omogućuju korisnicima pametnih telefona da sa samo par klikova po ekranu telefona započnu video prijenose uživo koji će se moći pratiti javno te su ovakvi prijenosi naročito zanimljivi prilikom koncerata, sportskih događaja, ali i nekih izvanrednih situacija poput prosvjeda, nemira i slično. Jedan takav prijenos uživo putem Periscopea jučer je u potpunosti 'osvojio internet' te je veliki broj ljudi (podaci The Atlantica govore o brojci od oko čak pola milijuna ljudi) satima gledao jednu – lokvu vode.
Jedna marketinška agencija putem Periscopea uživo je prenosila kako ljudi u Newcastelu pokušavaju prijeći najobičniju lokvu vode – broj gledatelja ovog 'spektakla' brzo je rastao i ovaj je prijenos postao viralan te je privukao tisuće ljudi na ekrane telefona, ali privukao je i brojne ljude iz Newcastlea koji su brzo postali dio spektakla. Naime, oni koji su pratili ovaj prijenos uživo zabavljali su se pokušavajući pogoditi hoće li pješaci uspjeti preskočiti i zaobići lokvu, a ovaj bizaran prijenos popratili su brojni svjetski mediji poput CNN-a, Mashablea i The Guardiana na kojem su napomenuli kako je ovo vjerojatno najbolji način na koji je netko do sada upotrijebio Periscope za live prijenos. Neki korisnici na Twitteru zaključili su kako ljudi i nemaju što drugo raditi u najdepresivnijem tjednu godine nego gledati lokvu vode.
#DrummondPuddleWatch woooo pic.twitter.com/3a5kZSOMhO
— Anthony Kane (@anthonykane) January 6, 2016
Stop what you're doing and watch this puddle on Periscope https://t.co/QyXMQr1W06 #DrummondPuddleWatch pic.twitter.com/vkj3Raurdd
— Mashable (@mashable) January 6, 2016
Kako je rastao broj gledatelja, tako su se i na 'pozornici' u Newcastleu počeli okupljati ljudi – jedan je mladić stigao s luftmadracem i snimio selfie, jedna djevojka donijela je dasku za surfanje, netko je donio znak upozorenja za mokar pod, kasnije su stigli ljudi u kupaćim kostimima koji su se okupali u vodi, a ovu priliku nisu zaobišle niti neke kompanije koje su iskoristile hashtag #DrummondPuddleWatch (koji je brzo postao i trending tema na Twitteru) za reklamiranje svojih proizvoda. Na kraju se netko sjetio i unovčiti popularnost ove lokve vode koja se sada, vjerovali ili ne prodaje i na eBayu.