Najveća svjetska online trgovina odjeće ASOS uložila u projekt Trillenium Hrvoja Prpića

Nakon dvije i pol godine pregovora, projekt hrvatskih korijena smješten u Velikoj Britaniji - Trillenium, dobio je prvog velikog klijenta, najveće svjetske online trgovina odjeće ASOS.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 26.01.2015. / 10:02 komentari
Najveća svjetska online trgovina odjeće ASOS uložila u projekt Trillenium Hrvoja Prpića

Nakon dvije i pol godine pregovora, projekt hrvatskih korijena smješten u Velikoj Britaniji - Trillenium, dobio je prvog velikog klijenta, najveće svjetske online trgovina odjeće ASOS.

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca

“ASOS ne samo što je naš prvi (a jedno vrijeme će biti i jedini) kupac nego je i naš prvi investitor. Londonske prostorije Trilleniuma će biti unutar prostora ASOS-a, ogromne zgrade u sjevernom Londonu.”, istaknuo je na svom Facebooku Prpić.

“ASOS ima dugu i uspješnu karijeru u revoluciji maloprodajnog tržišta.”, istaknuo je CEO ASOS Venturesa te dodao “Oduševljeni smo što možemo najaviti novi pothvat s Trilleniunom u našim novim nastojanjima da otkrijemo budućnost u online fashionu”.

U telefonskom razgovoru Hrvoje mi je istaknuo kako kreću u spajanje s ASOS-om malim koracima, odnosno kako je prvi korak testiranje na manjem broju ljudi, a koje će pokazati koje značajke su potrebne za implementaciju u sam sustav. 

“Ne smijemo ometati njihove procese. Primjerice, kod skeniranja robe zaposlenici imaju 3 minute da unesu podatke u sustav. Mi se moramo prilagoditi njima, te nesmetano pokupiti te podatke.”

Trillenium će zaživjeti vrlo vjerojatno kao aplikacija sa posebnim iskustvom za shopping, no uz podršku za gadgete poput Oculus Rift, Google Cardboard i Unity, korisnicima će biti dodatno pružano posebno iskustvo online kupovine.

“Trillenium je kompatibilan s svim popularnim vrstama naočalama za virtualnu stvarnost, a sam Oculus Rift je po prvi puta primijenjen kroz shopping.”

Prpić ne krije uzbuđenost oko ove suradnje jer čvrsto vjeruje u budućnost virtualne stvarnosti. “VR će biti svugdje. Onaj koji je probao Oculus shvatio je koliko je ta tehnologija napredna i inovativna. Kroz desetak godina ova će tehnologija zamijeniti PC-e.”.

Ovaj projekt bit će dostupan korisnicima u proljeće 2016. godine na službenoj ASOS stranici. O kojim se iznosima radi i poslovnom modelu, Hrvoje nije htio govoriti.

Foto Pixell

Vezane vijesti