Najvrjedniji brendovi na svijetu pripadaju tehnološkim tvrtkama

U prvih 10 najvrjednijih brendova ugurao se tek jedan brend koji nije iz tehnološke industrije.

Martina Čizmić | 08.07.2020. / 15:48

Jeff Bezos (Foto: AFP)

 Najnovija Brandz ljestvica najvrjednijih brendova na svijetu samo je potvrdila ono što se zna već godinama. Tehnološke tvrtke uvjerljivi su pobjednici i rekorderi.

Tako je na ovoj ljestvici, koju objavljuju najveća svjetska komunikacijska grupa WPP i njena konzultantska tvrtka Kantar, uvjerljivo prvo mjesto zauzeo Amazon s procijenjenom vrijednošću od gotovo 416 milijardi dolara. Baš kao i prošle godine, slijedi ga Apple s 352 milijardi dolara.

Microsoft i Google ove su godine zamijenili mjesta. Tako je Microsoft na trećem mjestu s 326,5 milijardi dolara, dok je Google na 4. mjestu s 323,6 milijardi dolara vrijednim brendom.

Slijede Visa s upola manjom vrijednošću od gotovo 187 milijardi, kineska Alibaba Grupa sa 152,5 milijardi, kineski Tencent s gotovo 151 milijardom, te Facebook sa "samo" 147 milijardi dolara vrijednim brendom.

U prvih 10 najvrjednijih brendova ugurao se tek jedan brend koji nije iz tehnološke industrije - McDonald's s vrijednošću od gotovo 130 milijardi dolara.

Koliko su ovi brendovi ispred svih ostalih možda najbolje govori činjenica da je Netflix tek na 26. mjestu s vrijednošću brenda od nešto manje od 46 milijardi dolara, a Facebookov Instagram na 29. s 41,5 milijardi dolara.

Iako je među popularnijim aplikacijama diljem svijeta, TikTok kao brend nije toliko vrijedan. Po prvi je put uvršten na listu Top 100 brendova, i to na 79. mjestu s vrijednošću od gotovo 17 milijardi dolara.

Autori ljestvice ističu kako je vrijednost brendova u odnosu na prošlu godinu porasla za čak 277 milijardi dolara i ukupno iznosi 5 bilijuna ukupne vrijednosti.

Izvor: Kantar

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti