Iako tehnologija sportskim klubovima omogućuje korištenje modernih i naprednih aplikacija za rezerviranje termina, korištenja dvorana i sportskih objekata, kao i dogovaranje utakmica, neki i dalje njeguju old school način i sve važne podatke i dalje upisuju samo na papire i u bilježnice. Takva je praksa prilično neshvatljiva u ovo vrijeme kada se sve može brzo i jednostavno riješiti s nekoliko dodira prstom po ekranu.

Na takav je problem prije 4 godine naišao Saša Fišter, teniski rekreativac iz Varaždina. U njegovom klubu rezervacije su se morale pisati na komad papira pa su tenisači morali sami dolaziti do kluba i zapisivati se ili telefonirati i moliti poznanike ili trenere da ih zapišu, a nije bila rijetkost da netko iz kluba prekriži ime na određenom terminu i upiše sebe.

To mi sve skupa nije imalo smisla pa sam napravio praktički repliku tog papira u digitalnom izdanju, rekao je Saša, osnivač Sliceera u razgovoru za Zimo, a iako predsjednik kluba na početku nije bio oduševljen aplikacijom, s njenom trećom verzijom stvari su se pokrenule: Klub je imao uvid i kontrolu, a ljudi su imali mogućnost jednostavno kliknuti i rezervirati teren.

Win-win situacija za organizatore turnira

Sliceer (Foto: Sliceer)

Mobilna i web aplikacija Sliceer počela se koristiti od sezone 2019., nakon čega je proširena novim mogućnostima, a povećao se i broj klubova i korisnika. Saša i dalje radi na aplikaciji i konstantno je unapređuje, pri čemu mu jedno vrijeme pomagao kolega, no većinu svega napravio je upravo Fišter, inače programer.

Glavna odlika Slicera su jednostavnost i brzina korištenja - potrebno je kreirati profil, odabrati klub i rezervirati terene, što je proces koji može trajati i manje od minute te modul rezervacije. Modul ima brojne mogućnosti te klubovima omogućuje prilagodbe rezervacija prema svojim potrebama. “za jednog klika gumba korisnika koristi se jako puno logike koja provjerava svakakve moguće scenarije koje smo kroz ovih par godina iskustva primjetili da ljudi ili zlorabe ili im jednostavno nedostaje. S druge strane dosta je cool opcija za upisivanje mečeva. Ovaj modul je napravljan jer meni nije imalo smisla kategorizirati igrače/ice prema godinama. Prvi problem je bio kako može netko od 30+ godina igrati u istoj kategoriji ako jedan igra tenis godinu dana, a drugi 20 godina? Nema nikakvog smisla, ali ljudi i dalje prakticiraju taj model.

Umjesto po godinama, Sliceer igrače rangira po algoritmu koji se mijenja ovisno o rezultatima tenisača, što se pokazalo odličnom opcijom pogotovo pri organizaciji liga i turnira. Osim što je sve automatizirano, odmah je jasno da ćete igrati zanimljivije mečeve s obzirom na to da su igrači otprilike vašeg ranga, objasnio je Fišter.

Širenje na druga tržišta

Aplikacija je besplatna, no to bi se u budućnosti moglo promijeniti: Sve više razmišljam da se uvede plaćanje za klubove od sljedeće godine jer sam dokazao sebi i klubovima da sam im riješio ogroman problem i smanjio administraciju barem za 30%, a sve to košta, kako mojeg vremena tako i sve većih troškova servera, certifikata, održavanja, itd.

Osim početka naplate, Fišter ima još jedan plan za Slicer - širenje na inozemna tržišta. Radi na razvoju modula za turnire koji će biti lokaliziran, no tenisačima će omogućiti prikaz teniskih turnira u blizini. S obzirom na to da su najave takvih turnira općenito razbacane i teško je vidjeti što ima u blizini, takav bi modul pomogao brojnim rekreativcima željnim sudjelovanja na turnirima. S druge strane, klubovi koji najavljuju turnire samim time imat će marketing i modul za organizaciju turnira, tako da će s 3 klika imati kompletno organiziran turnir. To je već stvar koju sam isprobao, odnosno napravio demo i koristio i ja i drugi te se pokazalo vrlo jednostavnom kako za korisnike tako i za klubove koji organiziraju turnir. Ovo će se naplaćivati po broju prijava, tako da u principu ako vam Sliceer dovede dva igrača, vi ste praktički modul dobili besplatno, a prema dosadašnjem iskustvu doveli smo puno više od dvoje ljudi na turnire radi naših marketinških kanala i same prepoznatljivosti branda. Mislim da je to win win situacija.

Sliceer (Foto: Sliceer)

Ono što je najbitnije za ovakav tip usluge jest da su korisnici zadovoljni, a Saša sa zadovoljstvom konstatira da su tenisači sa Sliceerom iznimno zadovoljni. Bez nekog konkretnog marketinga oko 2 tisuće ljudi barem se jednom mjesečno prijavi na Sliceer, dok dnevno taj broj varira između 250 i 300 korisnika, što su odlične brojke s obzirom na to da je riječ o usko orijentiranom servisu. Također, Sliceer ima veliki potencijal i među oglašivačima koji na jednom mjestu imaju 100 posto ciljanu skupinu - tenisače. Na oglašavanju će se više raditi sljedeće godine.

Iako je trenutačno fokus na tenisu, Sliceer bi se mogao koristiti i za druge sportove i sportske klubove s terenima koje je potrebno rezervirati. Jedan badmintonski klub iz Slovenije tako ovaj program već koristi za svoje potrebe, tako da softver ne mora biti fokusiran samo na tenis.

Širenje na druge sportove Saša razmišlja ostaviti za neku drugu fazu razvoja Sliceera te su kratkoročni planovi isključivo vezani na tenis.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju