Od srijede oko 16 sati, do četvrtka u 6:28 Microsoftov servis za e-mail komunikaciju, Outlook.com bio je nedostupan. Iako, još uvijek nije sve riješeno, jer ostali su problemi s mobilnim pristupom i sinhronizacijom.

O čemu se točno radi(lo), Microsoft još nije detaljno obrazložio. No, očigledno je problem bio nešto većih razmjera, s obzirom da su u srijedu nešto prije 16:00 sati "poispadali" Outlook, Messenger, Hotmail, SkyDrive i Osobe, sve redom Microsoftovi servisi... Ipak, tijekom poslijepodneva, pa do ranih večernjih sati, redom su se vraćali u normalan pogon, svi osim Outlooka. Problemi s tim servisom riješeni su tek u četvrtak, u 6:28 minuta, ali ne u potpunosti. Naime, još uvijek postoji mogućnost da korisnici mobilnog pristupa Outlooku imaju problema sa sinhronizacijom. Vjerojatno će u toku dana i to biti riješeno, a očekuje se i očitovanje Microsofta o ovom problemu...

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju