Nakon što je svoje usluge prijevoza ponudio Zagrepčanima i njihovim gostima, Bolt je lansiran i u Londonu. Ta europska platforma za prijevoz na zahtjev ulazi na britansko tržište, na kojem već posluje cijeli niz sličnih platformi. U Boltu ističu kako unatoč tome vide svoj prostor za koji će se izboriti nižim cijenama za putnike te manjim naknadama za vozače koji koriste platformu.

Podsjetimo, Bolt je jedna od najbrže rastućih platformi za prijevoz u Europi s više od 25 milijuna korisnika u više od 30 zemalja diljem svijeta s fokusom na fer odnos prema putnicima te vozačima. Nedavna promjena imena iz Taxify u Bolt odraz je proširenja ponude tvrtke, koja uključuje prijevoz autima i motorima, kao i uslugu dijeljenja električnih romobila, a u planu je i pokretanje usluge dostave hrane.

Boltova aplikacija u Londonu će zbog dodatne sigurnosti imati ugrađenu prečicu za direktni SOS poziv policiji. SOS poziv dostupan je i unutar aplikacije za vozače kako bi imali dodatnu zaštitu od mogućeg neželjenog ponašanja putnika. Služba za korisnike dostupna je putnicima od 0 do 24. 

“Uzbuđeni smo što smo ušli na tržište Ujedinjenog Kraljevstva. Životopisni i kozmopolitski glavni grad London zaslužuje više izbora kad je riječ o prijevozu na zahtjev, a vjerujemo da Bolt nudi ono što putnici i vozači žele: fer, pouzdanu i povoljnu uslugu. Poslujući diljem svijeta, vidjeli smo pozitivne učinke za zajednicu proizašle iz nižih cijena i boljih uvjeta za vozače. Stoga smo predani u namjeri da uvedemo naš pristup s fokusom na korisnika i u London“, istaknuo je Markus Villig, osnivač i CEO Bolta.

Korisnici mogu preuzeti aplikaciju na svoj iOS ili Android uređaj ili posjetiti internetsku stranicu kako bi naručili vožnju na širem području Lodona, uključujući zračne luke Heathrow, Gatwick, City Airport, Stansted te Luton.