"Nasljednica" Stevea Jobsa napustila Apple: Evo što je naučila tijekom 5 godina u kompaniji

Tijekom pet godina provedenih u Appleu Angela Ahrendts stekla je brojna nova iskustva, a prošlog tjedna otkrila je koje su tri najvažnije stvari koje je naučila.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 13.05.2019. / 17:33 komentari
Angela Ahrendts (Foto: AFP)

Angela Ahrendts bila je velika akvizicija Tima Cooka, koja je u Apple došla iz Burberryja, a kolika je bila njezina važnost i uloga u kompaniji, najbolje govori podatak da je prije dvije godine imala najveću plaću u Appleu. U kompaniju je došla prije pet godina na poziciju šefice za maloprodaju i internetsku trgovinu, a neki mediji čak su o njoj govorili kao potencijalnoj budućnost šefici kompanije, odnosno nasljednici Stevea Jobsa i Tima Cooka.

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca

Ipak, od toga neće biti ništa jer su se putevi Angele i Applea nedavno razišli – ona kreće u nove poslovno-životne avanture, dok je njezinu poziciju u Appleu zauzela Deirdre O'Brien.

U nedavnom razgovoru s Jessi Hempel iz LinkedIna Ahrendts je govorila o vremenu koje je provela u Appleu, kao i o stvarima koje je naučila dok je vodila maloprodaju u Cookovoj kompaniji. Prva stvar koju je uočila jest da "nikada ne treba zaboraviti odakle smo došli", pri čemu je mislila kako zaposlenici kompanije i dalje drže do ideala i vrijednosti koje je usadio Steve Jobs. Rekla je kako je mogla promijeniti tu kulturu u Appleu, ali nije htjela, već je zaključila da nikada ne smijemo zaboraviti svoje korijene i to treba iskoristiti kao osnovu i temelj za dalje.

Druga stvar koju je naučila jest da je danas iznimno važna brzina – u vrijeme Instagrama, YouTubea i Ubera ljudi su se navikli na brzinu i učinkovitost pa su se riješili svih klasičnih knjižica s uputama ("riješili su se svega") i počeli sa snimanjem videozapisa za YouTube u trajanju od 3 minute.

I treća najvažnija stvar odnosi se na odgovornost i utjecaj koji kompanija i njezini zaposlenici imaju prema zajednici, pa je pokrenula program besplatnih tečajeva fotografije, snimanja videozapisa, glazbene produkcije i slično.

Iako je Angela Ahrendts govorila o Appleu i stvarima koje je naučila tijekom pet godina, ipak nije otkrila razlog napuštanja kompanije. Iz Applea smo čuli samo standardnu PR objavu u kojoj se navode novi osobni i poslovni izazovi koji su pred njom, no konkretan razlog zbog čega je došlo do prekida suradnje nije objavljen.

Izvor: Business Insider
 

Vezane vijesti