Nastavlja se pad investicija u zakup medijskog prostora u Hrvatskoj

HURA, hrvatsko udruženje društva za tržišno komuniciranje, objavilo je nove podatke o investicijama u zakup medijskog prostora za prošlu godinu.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 11.07.2014. / 12:11 komentari
Nastavlja se pad investicija u zakup medijskog prostora u Hrvatskoj

HURA, hrvatsko udruženje društva za tržišno komuniciranje, objavilo je nove podatke o investicijama u zakup medijskog prostora za prošlu godinu. 

tri vijesti o kojima se priča B-2 Spirit Zapanjili sve Potpuni šok za Iran: Detalji najpreciznijeg i najrazornijeg zračnog udara Amerikanaca dosad viđenog Američka zračna baza Al Udeid u Katru Satelitske snimke pokazale Iznenada i bez pojašnjenja: Ispražnjena najveća američka zračna baza na Bliskom istoku Ruski vojnik se predaje dronu Prvi takav slučaj Jedan od najbizarnijih trenutaka suvremenog ratovanja: Ruski vojnik predao se dronu

I dalje se vidi pad ulaganja, no nešto ublažen, pa je tako utrošeni volumen na zakup oglasnog prostora u medijima u 2013. godini manji za 7% u odnosnu na godinu dana ranije. 

Kao i prijašnjih godina najveći dio medijskog budžeta od 685 milijuna kuna, odnosno 50% je uložen u zakup medijskog prostora na televizijama, sa neznatnim padom u odnosu na 2012. Manji pad je zabilježen i u vanjskom oglašavanju gdje je volumen manji za 5 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu.  Najveći pad dogodio se u radijskom oglašavanju te iznosi 23%, dok je u tisku zabilježen pad od 14%. Dio budžeta za zakup medija je iz tiska prebačen u internet oglašavanje, što je povezano s promjenama u konzumaciji tih medija. U 2013. i dalje je nastavljen rast ulaganja u oglašavanje na internetu koje je zabilježilo rast od čak 19% u odnosu na 2012. Od utrošenih 107 milijuna kuna najveći dio investicija uložen je u display oglase, search i social medije. 

U 2013. najveći rast ulaganja u zakup medijskog prostora ostvaren je sektoru trgovine, dok je značajan pad zabilježen kod robe široke potrošnje, hrane i automobilske industrije.

Nastavlja se pad investicija u zakup medijskog prostora u Hrvatskoj

Vezane vijesti