HURA, hrvatsko udruženje društva za tržišno komuniciranje, objavilo je nove podatke o investicijama u zakup medijskog prostora za prošlu godinu. 

I dalje se vidi pad ulaganja, no nešto ublažen, pa je tako utrošeni volumen na zakup oglasnog prostora u medijima u 2013. godini manji za 7% u odnosnu na godinu dana ranije. 

Kao i prijašnjih godina najveći dio medijskog budžeta od 685 milijuna kuna, odnosno 50% je uložen u zakup medijskog prostora na televizijama, sa neznatnim padom u odnosu na 2012. Manji pad je zabilježen i u vanjskom oglašavanju gdje je volumen manji za 5 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu.  Najveći pad dogodio se u radijskom oglašavanju te iznosi 23%, dok je u tisku zabilježen pad od 14%. Dio budžeta za zakup medija je iz tiska prebačen u internet oglašavanje, što je povezano s promjenama u konzumaciji tih medija. U 2013. i dalje je nastavljen rast ulaganja u oglašavanje na internetu koje je zabilježilo rast od čak 19% u odnosu na 2012. Od utrošenih 107 milijuna kuna najveći dio investicija uložen je u display oglase, search i social medije. 

U 2013. najveći rast ulaganja u zakup medijskog prostora ostvaren je sektoru trgovine, dok je značajan pad zabilježen kod robe široke potrošnje, hrane i automobilske industrije.

Nastavlja se pad investicija u zakup medijskog prostora u Hrvatskoj