Nakon što su predstavili e-Redomat, online servis za rezervaciju termina za obavljanje upravnih poslova u policijskoj postaji u Petrinjskoj, iz PU zagrebačke objavili su kako je od danas, 8. studenog, ista usluga omogućena i za upravne poslove koji se obavljaju u Heinzelovoj ulici.
Tako je rezerviranje reda broja čekanja preko mobilne aplikacije odnosno rezervacija termina za pojedine poslovne procese moguće za podnošenje zahtjeva za osobnu iskaznicu i za putovnicu, izdavanje izrađenih osobnih iskaznica i putovnica te za reguliranje prebivališta. Osim navedenih poslovnih procesa, za Heinzelovu 98, preko mobilne aplikacije moguće je rezervirati i termine za poslove vezane za vozačke dozvole i vozila.
Korištenje aplikacije iznimno je jednostavno. Upisivanjem riječi redomat.mup.hr ili e-Redomat u bilo koju internetsku tražilicu na zaslonu se otvara opcija REDOMAT.MUP.HR. Ulaskom u aplikaciju građani u samo tri koraka na vrlo jednostavan i brz način mogu rezervirati termin koji im najbolje odgovara. Nakon odabira lokacije i rezervacije rednog broja u aplikaciji odabiru uslugu, datum i termin, a što mogu učiniti za prvi sljedeći radni dan odnosno prvi slobodni termin.
Molimo građane da poštuju pravilo jedna punoljetna osoba – jedan broj te da u slučaju spriječenosti dolaska otkažu svoj termin u aplikaciji, ističu iz policije.
Podsjećaju i da je, osim preko mobilne aplikacije, redni broj za pojedinu uslugu moguće neposredno preuzeti na redomatu smještenom u predvorju zgrade u Heinzelovoj i Petrinjskoj ulici.
Dodaju i kako su u predvorju zgrade u Petrinjskoj, u Heinzelovoj te u prostorijama Policijske postaje Velika Gorica smješteni kiosci na kojima građani, uz stručnu pomoć, mogu aktivirati e-osobne iskaznice i zatražiti mobilni digitalni identitet te putem mobilne aplikacije Certilia ostvariti mogućnost pristupanja portalu e-Građani putem mobitela. Uz aktiviranu e-osobnu građanima je dostupno više od 100 usluga na platformi e-Građani.