Dugim čekanjima i gužvi ispred policijskih postaja u Zagrebu i okolici, čini se, došao je do kraj. 

Policijska uprava zagrebačka predstavila je uslugu rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije (Redomat) i rezervacije termina za upravne poslove Policijske uprave zagrebačke.

Kako je na konferenciji za novinare istaknula Voditeljica Službe za izvještajnu analitiku i odnose s javnošću Policijske uprave zagrebačke Marija Goatti, cilj je  Policijske uprave zagrebačke da bude pristupačna građanima, a što je slučaj i kad je riječ o upravnim poslovima.

U posljednje četiri godine približili smo se građanima te od tada na četiri lokacije u gradu Zagrebu građani mogu rješavati upravne poslove i na taj način poštujemo njihovo vrijeme. S tim ciljem uveden je i sustava e-Redomata koji na ulazu u prostore upravnih poslova omogućuje građanima izdavanje brojeva za pojedinu uslugu. Prateći potrebe građana, a s ciljem bolje funkcionalnosti i bolje dostupnosti građanima upravo je i uvedena usluga rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije i rezervacije termina za upravne poslove, navela je Goatti.

Aplikacija Redomat MUP-a (Foto: MUP)

Od ponedjeljka, 24. listopada navedena usluga počinje biti aktivna za dio upravnih poslova koji građani obavljaju u Petrinjskoj 30. Mogućnost rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije e-Redomat sustava građani će moći koristiti za poslovne procese podnošenja zahtjeva za osobnu iskaznicu i za putovnicu, izdavanja izrađenih osobnih iskaznica i putovnica te za reguliranje prebivališta te na taj način izbjeći čekanje u redovima na šalterima, pojasnila je Gordana Burić, voditeljica Službe za upravne poslove u Policijskoj upravi zagrebačkoj.

Kako sama aplikacija funkcionira, objasnio je Denis Kušnjačić, voditelj Odjela za razvoj aplikacija u Službi za informatiku MUP-a.

Korištenje aplikacije je iznimno jednostavno. Upisivanjem riječi redomat.mup.hr ili e-Redomat u bilo koju web tražilicu na zaslonu se otvara opcija REDOMAT.MUP.HR. Ulaskom u aplikaciju kroz samo tri koraka na vrlo jednostavan i brz način građani mogu rezervirati termin koji im najbolje odgovara. Nakon odabira lokacije i rezervacije rednog broja, građani u aplikaciji odabiru uslugu, datum i termin, a što mogu učiniti za prvi sljedeći radni dan odnosno prvi slobodan termin. Molimo građane da poštuju pravilo jedna punoljetna osoba – jedan broj te da u slučaju spriječenosti dolaska, otkažu svoj termin kroz aplikaciju.

Istaknuo je da se ova usluga već koristi u nekim policijskim postajama, a aplikaciju na dnevnoj razini zasad koristi oko 4000 građana.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju