Nema više VIP-a: Od danas u Hrvatskoj funkcionira A1

Nakon 19 godina postojanja VIPnet odlazi u povijest, a na tržištu se pojavljuje A1.

Martina Čizmić | 01.10.2018. / 13:27 komentari
Jiří Dvorjančanský i Martina Rizman Matić (Foto: Vip/A1) (Foto: Vip/A1)

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Iako se o tome govori već nekoliko mjeseci, tek je s prvim danom listopada VIPnet i službeno postao A1.

Kako su istaknuli na službenom predstavljanju novog brenda i identiteta, službeno je promijenjen i naziv kompanije, pa tako VIPnet prestaje postojati, a rađa se A1 Hrvatska.

Na samom početku upoznavanja s A1 Jiří Dvorjančanský, član Uprave i glavni direktor, podsjetio je kako je VIP u Hrvatskoj bio prisutan gotovo 19 godina te je narastao na više od 2 milijuna korisnika. S novim imenom dolaze i neke promjene unutar same tvrtke, ali i novosti za same korisnike.

Prilagođavanjem novim navikama i potrebama korisnika te digitalnoj evoluciji oko nas i sami se mijenjamo iz tradicionalnog telekom operatora u digitalnu kompaniju, rekao je Dvorjančanský te pojasnio kako će promjena kroz koju je VIP prošao puno veća strateška promjena koja će utjecati na sve segmente poslovanja.

S novim brendom A1, namjeravamo postati vodič kroz složeno digitalno doba za sve naše korisnike, dodao je Dvorjančanský.

Najavljen je cijeli niz novih ulaganja u poboljšanje usluga privatnim i poslovnim korisnicima, ali i uvođenje nekih novosti u rad.

Kao A1 tako će nastavit s razvojem mobilne mreže nove generacije, koja će korisnicima omogućiti brzine i do 750 Mbit/s te sa snažnim investicijama u vlastitu optičku mrežu za superbrzi internet koja trenutno pokriva 500.000 tisuća kućanstava. U planu im je do 2021. godine pokriti više od 1,2 milijuna kućanstava u Hrvatskoj.

Najavili su i korištenje umjetne inteligencije za repetitivne zadatke koje su dosad radili njihovi zaposlenici, ali i za predviđanje koji će korisnici iskusiti poteškoće u korištenju njihovih usluga zbog eventualnih tehničkih problema.

Za korisnike se, barem u svakodnevnom korištenju, neće ništa promijeniti, niti će biti potrebno mijenjati opremu koju koriste. Najveću promjenu vidjet će u imenu i novom logu na računima, bonovima i novoj opremi.

Upravo se tom, neprimjetnom promjenom, najviše ponose u A1.

A kako bi svojim dosadašnjim i novim korisnicima zahvalili na povjerenju, pripremili su i nove ponude koje korisnici mogu iskoristiti tijekom listopada.

Na prodajnim mjestima A1 ili kupnjom na web-stranici postojeći korisnici mogu ostvariti 1.200,00 kuna popusta na tv ili mobilni uređaj po izboru uz aktivaciju nove mobilne ili fiksne linije. Korisnici A1 digitalne i satelitske televizije te A1 Xplore TV usluge (nekadašnja Vip NOW usluga) cijeli će mjesec listopad moći besplatno uživati u svim PlanetSport kanalima i ekskluzivnim prijenosima UEFA Lige prvaka.

Uz to, sve postojeće i nove korisnike mobilne aplikacije od 2. listopada u Moj A1 aplikaciji (donedavno Moj Vip) čeka atraktivan poklon od 10 GB za pretplatnike i 2 GB za korisnike na bonove koji se mogu iskoristiti do kraja istog mjeseca.

Vezane vijesti