Milijuni kućanstava koja dijele svoje Netflix račune s prijateljima i članovima obitelji možda će uskoro morati plaćati znatno više za pretplatu, ostvari li Netflix najavu o ukidanju dijeljenja lozinki, a ono je zasad navodno planirano do kraja godine.

Po izvješću New York Timesa, uprava Netflixa svojim je zaposlenicima najavila plan o zabrani dijeljenja lozinki u posljednja tri mjeseca 2022. godine.

Netflix procjenjuje da gotovo trećina svih kućanstava koja koriste ovu streaming uslugu ima zajednički račun koji plaća drugo kućanstvo.

Uz 222 milijuna kućanstava koja plaćaju uslugu našeg streaming servisa, procjenjujemo da se ona dijeli među više od 100 milijuna dodatnih kućanstava, objavio je Netflix u pregledu podataka o tromjesečnoj zaradi u travnju.

Prema izvješću objavljenom u utorak Netflix bi kasnije tijekom godine želio uvesti i novu, jeftiniju razinu pretplate s reklamama.

Streaming div tek treba odrediti cijene za dodatne profile kućanstava koja dijele lozinku.

Zabrana dijeljenja lozinki trebala bi se provesti tako da se korisnicima s više profila, koje koriste ljudi na različitim lokacijama takva praksa ne zabrani, već da im se naplati nešto više za svakog dodatnog korisnika za kojega Netflix zaključi da ne pripada istom kućanstvu.

Netflixova namjera da poveća broj pretplatnika uslijedila je nakon što je servis nedavno objavio da je tijekom tri prva mjeseca ove godine izgubio oko 200.000 pretplatnika. Sveukupno je na kraju prvog tromjesečja ove godine broj Netflixovih korisnika u svijetu pao na 221,6 milijuna.

Uskoro stižu i TV oglasi

Netflix je nedavno rekao zaposlenicima i da bi do kraja godine mogli uvesti i razinu jeftinijih oglasa, piše New York Times.

Netflix je u problemima jer se konkurencija u streamingu zahuktava: dionice su im pale prošlog mjeseca, nakon što je Netflix izvijestio o svom prvom tromjesečnom gubitku pretplatnika u više od desetljeća.

Izvršni direktor Netflixa Reed Hastings rekao je u travnju da je tvrtka otvorena za dodavanje reklama u uslugu, čime je šokirao medijsku i reklamnu industriju. Hastings je prethodno godinama odbijao stavljati reklame na platformu Netflixa.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju