Nekad vrlo popularna društvena mreža MySpace, u velikim je financijskim problemima sa gubitkom od preko 160 milijuna dolara.

News Corporation, tvrtka u vlasništvu Ruperta Murdocha odlučila je da neće MySpace prodati u potpunosti, već traži poslovanje modelom partnerstva.

Naime, News Corp. još je 2005. godine kupio ovaj servis za 580 milijuna dolara, u vrijeme kada je MySpace bio na svom vrhuncu, no dogodilo se ono neočekivano.

Facebook je postajao sve popularniji te je sve više korisnika prelazilo sa MySpacea na Facebook čime se MySpace krajem 2000-te našao u ogromnim problemima nakon čega su slijedili masovna otpuštanja zaposlenika.

Unatoč raznim kombinacijama u koje spada i partnerstvo sa Facebookom, MySpace je i dalje u problemima pa je tako u prvom kvartalu zabilježen gubitak od 165 milijuna dolara, što je koštalo News Corp. pad profita za 24 posto.

Sada kompanija želi prodati udio u kompaniji za 100 milijuna dolara, no želi zadržati svoj dio. Nma.co.uk portal koji je prenio ovu vijest piše kako je News Corp primio velik broj ponuda za MySpace, no niti na jednu nisu pristali.

Što žele poručiti News Corp. ostavljanjem udjela u MySpaceu nije poznato, no vjerujemo kako će barem neki detalji biti poznatiji u narednim mjesecima.

Photo via entertainment-news-plus

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju