Kada je Apple objavio novi iPhone 5C, Nokia je na svom UK Twitter profilu objavila sliku svojih uređaja u nekoliko boja, uz poruku "Imitation is the best form of flattery".

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Naravno, ova poruka odnosila se na Appleov iPhone 5C koji također dolazi u istim bojama, te u neku ruku i slični Nokijinoj seriji Lumia. Nokia je i 'zahvalila' Appleu s porukom "Thanks, #Apple ;)" što je generiralo skoro 39 000 retvitova ujedno i najviše koliko je dobio neki brand.

Do sada je rekord držao Oreo s nešto manje od 16 000 retvitova a koje je prikupio za vrijeme SuperBowla, čime je ovaj brand postao i tema o kojoj se najviše pričalo be uloženog centa. Inače reklame na SuperBowlu koštaju i do 2.5 milijuna funti.

Iz Twittera su potvrdili kako je ovo najveći broj koji je prikupio neki brand, što je svakako dobar pogodak za Nokiju, unatoč činjenici da je Microsoft kupio njihovo poslovanje.