Nokijin tvit "Thanks, #Apple" najpopularniji je marketinški tvit u povijesti Twittera

Kada je Apple objavio novi iPhone 5C, Nokia je na svom UK Twitter profilu objavila sliku svojih uređaja u nekoliko boja, uz poruku 'Imitation is the best form of flattery'.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 22.09.2013. / 11:45 komentari
Nokijin tvit "Thanks, #Apple" najpopularniji je marketinški tvit u povijesti Twittera

Kada je Apple objavio novi iPhone 5C, Nokia je na svom UK Twitter profilu objavila sliku svojih uređaja u nekoliko boja, uz poruku "Imitation is the best form of flattery".

tri vijesti o kojima se priča Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Kuglasta munja snimljena u Kanadi Zapanjili stručnjake VIDEO Bračni par s trijema kuće snimio iznimno rijedak i posve misteriozan vremenski fenomen Žena vježba s utegom u teretani Novo otkriće znanstvenika Vježbom do štita protiv raka? Moć vježbanja možda ne leži u mišićima, nego u...

Naravno, ova poruka odnosila se na Appleov iPhone 5C koji također dolazi u istim bojama, te u neku ruku i slični Nokijinoj seriji Lumia. Nokia je i 'zahvalila' Appleu s porukom "Thanks, #Apple ;)" što je generiralo skoro 39 000 retvitova ujedno i najviše koliko je dobio neki brand.

Do sada je rekord držao Oreo s nešto manje od 16 000 retvitova a koje je prikupio za vrijeme SuperBowla, čime je ovaj brand postao i tema o kojoj se najviše pričalo be uloženog centa. Inače reklame na SuperBowlu koštaju i do 2.5 milijuna funti.

Iz Twittera su potvrdili kako je ovo najveći broj koji je prikupio neki brand, što je svakako dobar pogodak za Nokiju, unatoč činjenici da je Microsoft kupio njihovo poslovanje.

Vezane vijesti