Nokijin tvit "Thanks, #Apple" najpopularniji je marketinški tvit u povijesti Twittera

Kada je Apple objavio novi iPhone 5C, Nokia je na svom UK Twitter profilu objavila sliku svojih uređaja u nekoliko boja, uz poruku 'Imitation is the best form of flattery'.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 22.09.2013. / 11:45

Nokijin tvit "Thanks, #Apple" najpopularniji je marketinški tvit u povijesti Twittera

Kada je Apple objavio novi iPhone 5C, Nokia je na svom UK Twitter profilu objavila sliku svojih uređaja u nekoliko boja, uz poruku "Imitation is the best form of flattery".

Naravno, ova poruka odnosila se na Appleov iPhone 5C koji također dolazi u istim bojama, te u neku ruku i slični Nokijinoj seriji Lumia. Nokia je i 'zahvalila' Appleu s porukom "Thanks, #Apple ;)" što je generiralo skoro 39 000 retvitova ujedno i najviše koliko je dobio neki brand.

Do sada je rekord držao Oreo s nešto manje od 16 000 retvitova a koje je prikupio za vrijeme SuperBowla, čime je ovaj brand postao i tema o kojoj se najviše pričalo be uloženog centa. Inače reklame na SuperBowlu koštaju i do 2.5 milijuna funti.

Iz Twittera su potvrdili kako je ovo najveći broj koji je prikupio neki brand, što je svakako dobar pogodak za Nokiju, unatoč činjenici da je Microsoft kupio njihovo poslovanje.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti