Nakon što je svijet poharao Flappy Bird radi svoje jednostavnosti, čini se kako smo ušli u razdoblje gdje funkcionira sve što je jednostavno.

Možda bolje reći da je danas više nego izraženije “manje je više”, no pitanje je dokle će to trajati. Bez obzira na sve, zadnjih par dana ste možda mogli primijetiti kako se priča o aplikaciji Yo, ako niste, sigurno ćete čuti u narednim danima.

Naime, aplikacija Yo šalje poruku “Yo” vašim kontaktima i to je sve što radi. Na prvu ova aplikacija izgleda bezvezna, no postoji priča iza nje koja je zapravo vrlo zanimljiva, a to su prepoznali i investitori koji su već sada uložili milijun dolara.

Dakle, Yo aplikacija na jedan dodir prstom šalje poruku “Yo” vašim prijateljima s liste, koje možete prikupiti preko korisničkog imena, SMS-a ili telefonskog imenika. Aplikacija je lansirana 1. travnja, a čak ju Apple prvotno nije odobrio jer je smatrao da aplikacija nije završena, te kako se radi o šali. Činjenica da aplikacija ima preko 50.000 aktivnih korisnika — zadnje službene brojke koje su sada sigurno znatno veće — aplikacija se nalazi na broju 9 najpopularnijih besplatnih aplikacija na App Storeu, a putem Yo-a do sada je poslano preko 4 milijuna “Yo-a”.

Aplikacija je izrađena za svega 8 sati, no u početku se računalo da bi sve zajedno moglo biti gotovo za 2 sata. Ideja je došla od Moshea Hogega, CEO-a društvene mreže sličnoj Instagramu — Mobli, a aplikaciju je razvio Or Arbel koji je bio zaposlenik te tvrtke. Inače Hogega je jedan od investitora u ovaj projekt. Cilj je bio napraviti aplikaciju koja će na jednostavan način Hogegovoj tajnici dati do znanja da trebaju razgovarati. 

Hogeg smatra da je ključ uspjeha aplikacije njezina jednostavnost, zato neće dodavati nove značajke, iako postoje neki trikovi, primjerice ako dva puta kliknete na nečije ime poslat ćete dvije poruke ili možete dodati više prijatelja tako da stavite “+” znak između korisničkih imena.

Arbel već radi na API-ju koji će omogućiti developerima da iskoriste ovu aplikaciju za svoje projekte. Primjerice, moguće će biti ugraditi Yo na web stranice, te kad se objavi neki važan članak, možete dobiti poruku “Yo” na vašem mobilnom uređaju ili ako se recimo održava neka rasprodaja možete dobiti Yo od tog branda. Iako je to malo zeznuto jer poruka “Yo” ne otkriva previše informacija o tome što se događa, možda upravo u toj znatiželji leži trik koji će vas dovesti da pogledate o čemu se zapravo radi.

Sve u svemu, Yo je pokupio dosta medijske pažnje i bit će zanimlijvo vidjeti kako će se aplikacija dalje razvijati. Yo je dostupan i za iOS i Android korisnike!