Dok o planovima za (pametne) naočale nekih tehnoloških kompanija poput Applea trenutačno samo pratimo glasine i možemo nagađati za koliko će ih godina Tim Cook predstaviti, Snap je jučer predstavio već treću generaciju Spectaclesa. Naravno, nije riječ o pametnim naočalama koje nude opcije i mogućnosti proširene stvarnosti (ne na samim naočalama) kakve bi nam trebale ponuditi Apple Glasses ili Facebookove naočale na kojima navodno najveća društvena mreža radi, no svakako je riječ o prilično zanimljivom gadgetu namijenjenu ljubiteljima Snapchata.

Na novoj generaciji naočala omiljene društvene mreže mlađe populacije treba izdvojiti bolju kvalitetu izrade pa Specacles 3 izgledaju ozbiljnije, dvije kamere te – cijena. Dok cijena druge generacije iznosi 150 dolara, za najnoviji model potrebno je izdvojiti čak 380 dolara, što će mnogima biti preskupo. Cijena jasno govori da to nije gadget za svakoga te će Spectacles 3 svoje kupce tražiti u influencerima i kreatorima sadržaja.

Nove naočale sada imaju dvije kamere za snimanje fotografija i videozapisa – pri čemu je druga kamera senzor dubine i njome će se moći snimati 3D fotografije i efektnije primjenjivati zanimljivi filteri proširene stvarnosti. Filteri, koji zaista izgledaju atraktivno, ne mogu se primijeniti direktno na naočalama, već je videozapise potrebno prvotno prebaciti na pametni telefon i na njemu urediti video ili fotografiju s efektima.

Kao i na prošlom modelu, tijekom snimanja videozapisa prikazat će se LED signal oko kamera, kako bi korisnici uvijek znali kada ih se snima.

Za četvrtu generaciju naočala, o kojoj glasine već kruže, Snapchat (navodno) priprema tehnologiju proširene stvarnosti koja će biti vidljiva, tj. moći će se primjenjivati direktno unutar samih naočala. Također, Snap će omogućiti i developerima razvoj novih filtera koje će vlasnici naočala moći primjenjivati.

Govoreći prije mjesec dana o naočalama, CEO kompanije Evan Spiegel rekao je kako oni danas razvijaju proizvod za budućnost, proizvod s kojim sada stvaraju povezanost sa zajednicom čiji im feeedback pomaže u razvoju novih modela Spectaclesa.

Izvor: CNBC