Na sličan način na koji je Apple prošlog desetljeća ismijavao Microsoft i njihov operativni sustav Windows, tako je proteklih godina Samsung ismijavao Apple, iPhone i korisnike ovog telefona. U svojoj seriji reklama 'The Next Big Thing is Already Here' prikazivali su ljubitelje Applea koji danima čekaju ispred trgovina kako bi se među prvima domogli novog iPhonea te su jedva čekali isprobati nove opcije Appleovog telefona – a sve te opcije još je ranije predstavio Samsung u svojim telefonima. Samsung je s novim modelima iz Galaxy S6 serije pokrenuo novu reklamnu kampanju s kojom želi pokazati kako 'nisu svi pametni telefoni isti' te u reklamama prikazuju prednosti njihovog modela Galaxy S6 Edge u odnosu na iPhone 6.

Samsung priprema novu verziju Galaxyja S6?

S ovim su reklamama stavili naglasak na inovacije u ovom telefonu koji ima zakrivljen ekran pa tako korisnici po načinu, odnosno boji na koji telefon svijetli na rubu ekrana odmah mogu prepoznati tko ih zove, dok rub iPhonea 'ne prikazuje ništa'. Također, na zakrivljenom dijelu ekrana prikazuju se i poruke, mailovi, Twitovi, vremenska prognoza i druge zanimljive i korisne informacije, dok se na tom istom dijelu iPhoena nalaze – tipke. U drugoj reklami kao prednosti Galaxyja S6 Edge u Samsungu izdvajaju mogućnost bežičnog punjenja te snimanje širokih selfija, što su opcije koje nedostaju novim modelima iPhonea. Tehnološki novinari i korisnici slažu se kako su novi modeli Galaxyja koje je Samsung predstavio prije tri mjeseca veliki korak naprijed u odnosu na prethodna dva modela, no neke neslužbene informacije kažu kako u ovoj kompaniji ipak nisu previše zadovoljni s dosadašnjom prodajom, dok Apple s posljednjim modelima iPhonea obara sve prodajne rekorde. 

Foto: YouTube