Novi udar na Flash: Od 1. rujna pauziranje oglasa u Google Chromeu

Svi oglasi koji su napravljeni u Flashu, koji je sve do nedavno bio 'standard svih standarda' i koji su se automatski pokretali s prvim jesenskim danom postat će - prošlost.

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 29.08.2015. / 09:49 komentari
Novi udar na Flash: Od 1. rujna pauziranje oglasa u Google Chromeu

Svi oglasi koji su napravljeni u Flashu, koji je sve do nedavno bio "standard svih standarda" i koji su se automatski pokretali s prvim jesenskim danom postat će - prošlost. 

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca

Naravno da su svi napredniji korisnici, ne samo Google Chrome web preglednika, nego i svih ostali, na svojim "mašinama" obavezno instalirali neki od dodataka koji su blokirali dosadne, neugodne i vrlo iritirajuće Flash oglase. Ali, od 1. rujna će i svi ostali, koji nisu znali kako se boriti s Flash napastima biti će mirniji. Naime, Google Chrome je odlučio uvesti novitet koji su objavili na svojem službenom AdWords Google+ profilu. Više zapravo nije sporno da će Flash polako ali sigurno postati prošlost, bez obzira što ga još uvijek koristi ogroman broj web servisa i oglašivača, odnosno što smo svi naučeni na njega i doživljavali smo ga praktički kao "jedino za što znamo". Ipak, vremena se nezaustavljivo mijenjaju... 

Dakle, od 1. rujna se oglasi u Flashu neće automatski pokretati, nego će biti pauzirani, kako bi se korisnicima koji na određenoj web stranici ipak žele pregledati neki oglas ostavila mogućnost da to i učine. Novost je najavljena u Google Chrome beta verziji prije otprilike tri mjeseca, kada su u Googleu otvoreno objavili kako žele poboljšati korisničko iskustvo "surfanja" s njihovim web preglednikom, a usput i rasteretiti resurse računala ili prijenosnika, koje Google Chrome tako žestoko troši što mu mnogi navode kao najveću manu. Flash neće sasvim nestati, barem ne za sada, ali na većini oglasa koja je napravljena u njemu na AdWordsu je automatski napravljena konverzija u HTML5. 

Foto via Flickr

Vezane vijesti