Obama krenuo u izbornu kampanju za 2012 uz pomoć društvenih mreža

Američki predsjednik Barack Obama, na svojoj je prvoj izbornoj kampanji prepoznao potencijal društvenih mreža za promociju koji koristi i za sljedeće izbore.

Zimo
Zimo
Zimo | 04.04.2011. / 13:35 komentari
Obama krenuo u izbornu kampanju za 2012 uz pomoć društvenih mreža

Američki predsjednik Barack Obama, na svojoj je prvoj izbornoj kampanji prepoznao potencijal društvenih mreža za promociju koji koristi i za sljedeće izbore.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

U novoj kampanji, koja je polako krenula na Facebooku kao glavnom alatu promocije, Obamina fan stranica, kojoj možete pristupiti preko službene Obamine stranice, već je sakupila preko 19 milijuna fanova.

Kampanja pod nazivom 'Are You In?' omogućuje fanovima da se logiraju pomoću svog profila na fan stranicu Obamine stranice gdje ih, nakon što uđu u aplikaciju, očekuje intearaktivni banner koji omogućuje pozivanje prijatelje koji još ne koriste aplikaciju.

Popis sadrži imena svih vaših prijatelja koji nisu fanovi, te vam uz pomoć slika omogućuje da pozovete vaše prijatelje da se pridruže stranici.

Osim toga Obamina kampanja korisiti i YouTube kao još jedan kanal promocije, koji je vrlo moderan i više nas podsjeća na promociju internetskih kompanija nego promociju novog/starog predsjednika SAD-a.

Osim Facebooka tu je i promocija putem badgeva, majica, zastavica itd. koje možete dobiti donirate li 30$ preko weba. Što se promocije na Twitteru tiče, kampanja još uvijek nema aktivnosti, no vjerujemo da će se polako i taj kanal aktivirati.

Sve u svemu, Obamin ured za promociju jako dobro zna potencijal društevenih mreža koje uvelike mogu pomoći promociji za nove izbore.

Via [TechCrunch]

Vezane vijesti