U prošlosti su već zabilježeni slučajevi u kojima su serviseri mobilnih uređaja preuzeli fotografije s telefona i te su slike naknadno završile na internetu. S obzirom na to kakav sadržaj danas korisnici drže na svojim pametnim telefonima, jasno je kako mnogima nije svejedno kada na popravak predaju svoj uređaj prepun privatnog, često i intimnog sadržaja.

Samsung Galaxy Z Flip 3 5G - 6 Samsung je prošle godine isporučio skoro 10 milijuna savitljivih pametnih telefona

Samsung je došao na odlično rješenje s kojim žele riješiti taj problem, odnosno spriječiti da se serviseri (ili netko drugi) dokopa fotografija i drugog privatnog sadržaja s mobilnih uređaja. Rješenje za taj problem nazvano je - “repair mode”. Riječ je o posebnom modu koji je potrebno aktivirati kada se telefon nosi na popravak, a koji osigurava zaštitu privatnih podataka.

Kako prenose na Sam Mobileu, korisnici trebaju odabrati koje podatke žele zaštititi unutar tog moda - poput fotografija, poruka, pristupa društvenim mrežama i slično. Kada se ova opcija aktivira, telefon će se ponovno pokrenuti, no pristup većini sadržaja na njemu neće biti moguć tako da će serviseri imati pristup opcijama sustava, no ne i korisničkim podacima.

Za deaktivaciju opcije potrebno je ponovno pokrenuti telefon te, prilikom pokretanja, upisati PIN ili ga otključati putem biometrije. Na početku, ova će opcija biti dostupna korisnicima telefona iz serije Galaxy S21 (čini se samo na tržištu Južne Koreje), a naknadno će biti dostupna i vlasnicima drugih Samsungovih telefona.

Predstavljanje Samsung Galaxy S22 serije Samsung navodno kreće u razvoj vlastitih čipova koji će pokretati najjače telefone iz serije Galaxy S

Južnokorejska kompanija uskoro će predstaviti i nove generacije svojih savitljivih pametnih telefona pa će biti zanimljivo vidjeti hoće li i ti novi modeli imati opciju “repair mode” ili će ipak, barem u startu, biti rezervirana samo za klasične, ne i savitljive uređaje.


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju