Oglašavanje na internetu više neće biti isto: Google objavio kako neće razvijati alternativu "kolačićima"

Google već naveliko testira druge načine koji bi mu osigurali da nastavi plasirati ciljane oglase velikoj grupi korisnika koji dijele iste interese.

Martina Čizmić | 03.03.2021. / 16:19 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Godinama su se oglašivači koji se oglašavaju na internetu oslanjali na podatke koje je Google prikupljao o ponašanju korisnika, a koje je dobivao zahvaljujući "kolačićima" odnosno "cookiesima". No, čini se da bi takvoj praksi uskoro mogao doći kraj.

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha"

Alphabet, krovna tvrtka Googlea, objavila je kako neće razvijati alternativne alate koji bi zamijenili "kolačiće" i nastavili s praćenjem internetskog prometna. Naime, u planu je da "kolačići" odu u povijest sljedeće godine, kad će ih Google izbaciti iz preglednika Chrome.

Održavanje interneta otvorenim i dostupnim za sve od svih nas zahtjeva da napravimo više u zaštiti privatnosti. A to znači da moramo okončati praksu kolačića, ali i bilo koje druge tehnologije za praćenje pojedinaca dok surfaju internetom, stoji u blogu iz Googlea.

Međutim, to ne znači da više neće biti nikakvog praćenja internetskog prometa i ponašanja korisnika na internetu. Google već naveliko testira druge načine koji bi mu osigurali da nastavi plasirati ciljane oglase velikoj grupi korisnika koji dijele iste interese.

Tražilica Google Google ide na "dijetu"? Planiraju potez koji bi mogao biti pomalo kontroverzan

Podsjetimo, Google je najavio kako testira novi sustav, Federated Learning of Cohorts (FLoC) trebao bi tijekom ove godine biti testiran u internetskom pregledniku Chrome kako bi Google pokazao oglašivačima da mogu prikazivati personalizirane oglase, a istovremeno zaštititi privatnost korisnika.

Vezane vijesti