Mobilna industrija iz mjeseca u mjesec privlači sve više pažnje oglašivača koji žele da njihov brand dospije do čim više potencijalnih korisnika.

Broj aplikacija dostupnih za mobilne uređaje u pet će godina, odnosno sa 10 milijardi u 2010. narasti na preko 180 milijardi do 2015., a to je brojka koja će zainteresirati svakog oglašivača.

Iako korisnici iskazuju nezadovoljstvo što će u svojim aplikacijama viđati oglase, to neće sprečavati oglašivače koji namjeravaju potrošiti deset puta više novaca u 2015. nego što je to bio slučaj pet godina ranije.

Spomenimo samo da Rovio, tvrtka poznata po igri Angry Birds putem Android platforme namjerava zaraditi oko milijun dolara mjesečno putem oglasa kroz aplikaciju.

Htjeli mi to ili ne mobilna industrija već postala je postala ogromna, a tek smo zakoračili u novu eru oglašavanja na mobilnoj platformi. Pogledajte kakva su predviđanja buysellads.com-a.

Klik na sliku za veći prikaz.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju