Šefovi najvećih tehnoloških kompanija uvjereni su kako budućnost prijevoza pripada automobilima bez vozača, odnosno vozilima kojima će upravljati računala koja bi trebala biti puno sigurnija od ljudi. Iako ćemo trebati sačekati još dosta godina dok računala preuzmu volane, već danas automobili, zrakoplovi i vlakovi uvelike ovise o tehnologiji koju je, upozoravaju sigurnosni stručnjaci, moguće hakirati. Stručnjaci za sigurnost iz Velike Britanije tako su nedavno upozorili kako će se, prelaskom na novi signalni sustav na željeznicama (ERTMS), za sigurnost željezničkog sustava brinuti računala koja bi trebala spriječiti greške vozača, no oni strahuju kako bi takve sustave mogli napasti hakeri i izazvati katastrofalne nesreće. Kakvi bi mogli biti problemi s automobilima ovisnim o tehnologiji nedavno su pokazala dvojica računalnih stručnjaka koji su, u prethodnom dogovoru s novinarom Wireda, preuzela kontrolu nad njegovim automobilom i skrenuli ga s ceste u jarak.

Potencijalna opasnost prijeti i zrakoplovima te postoji mogućnost da hakeri preuzmu kontrolu na putničkim avionima putem WiFija dostupnog putnicima, a u članku napisanom za Digital Trends osnivač sigurnosne kompanije McAfee John McAfee napisao je kako niti jedan talentirani haker ne može demantirati činjenicu kako današnje komercijalne zrakoplove mogu prizemljiti hakeri koji niti ne trebaju biti u zrakoplovu, već mogu biti na drugom kraju svijeta i potrebna im je samo internetska veza i računalo. On tvrdi kako sljedeću otmicu zrakoplova neće izvršiti ljudi koji se nalaze u samom avionu i koji će na taj način riskirati svoje živote, već 'neki klinac u Aziji' koji se dosađuje igrajući Grand Theft Auto i koji traži malo uzbuđenja u životu. Pregledavanje prtljage tražeći noževe i oružje čini se 'skoro idiotskim' s obzirom na to što se danas može napraviti samo s jednim pametnim telefonom, smatra McAfee i dodaje kako će sljedeći napad na zrakoplove biti digitalni napad protiv kojeg nema obrane.

McAfee kaže kako danas koristimo brojnu pametnu tehnologiju i uređaje, a uopće ne mislimo o cyber sigurnosti te napominje kako su ljudi ti koje se moraju opametiti, ali trebaju to napraviti prije nego bude prekasno. Prema njemu, zrakoplovne kompanije moraju razviti softver za zrakoplove od početka, misleći prvenstven ona sigurnost – to će koštati milijarde dolara, no jedino bi nam to trebalo dati neku nadu u sigurnost.