Chad Hurley i Steve Chan kupili su nekad popularan servis za pohranu stranica Delicious koji će dobiti postati modernija društvena platforma.
Hurley, Chan i Karim pokrenuli su YouTube 2005. godine da bi ga samo godinu dana kasnije prodali Googleu za 1.65 milijardi dolara, dovoljno da mogu krenuti novim poduzetničkim putevima.
Sada su Hurley i Chan kupili servis za pohranu stranica Delicious koji je svojevremeno bio popularan među tech korisnicima, no nikada nije zabilježio značajniji uspjeh. Hurley ističe kako je njihov novi plan pokušati predstaviti Delicious ostatku svijeta.
Osnovan 2003. godine, Delicious omogućuje korisnicima da pohrane linkove koje sakupljaju na webu i organiziraju ih prema jednostavnom sistemu označavanja (tagova), pridodajući tako ključne riječi pojedinom članku.
Dvije godine nakon osnutka, Delicious je kupio Yahoo koji ga je ove godine prodao dalje u ruke AVOS Systemsu. Krajem 2008. godine servis je imao oko 5.3 milijuna korisnika i oko 180 milijuna jedinstvenih pohranjenih URL-a.
Cilj novog Deliciousa jest filtrirati mnoštvo informacija koje danas kruže internetom, kaže Chen koji kaže kako se na Twitteru objavi 200 milijuna tweetova dnevno, no teško da će itko od nas pročitati njih 1000 dnevno. 'To je mnoštvo informacija koje propuštamo.' , nadodaje Chen.
Također dečki kažu kako su se odlučili za akviziciju iz razloga što je Delicious već postojani brand, te kako ga još uvijek koristi mnogo korisnika i uz sve to ima svoj vlastiti gumb koji omogućuje dijeljenje sadržaja.
Chen i Hurley kažu kako će u srži servis ostati kakav je i bio no imat će novi dizajn stranice, novi softver i novi sistem za korištenje oznaka i organiziranje linkova i objavit će ga krajem godine.
Foto i izvor via NewYorkTimes