Apple je najvrjednija kompanija na svijetu, što za nju govori mnogo toga. Iako vlada skepticizam nakon smrti Stevea Jobsa, izgleda kako Apple stoji na čvrstim temeljima i ima dobro isplaniranu budućnost.

Njihovi proizvodi postali su sveprisutni, no tome nije uvijek bilo tako. Nekad davno, Apple je bio samo mala kompanija željna uspjeha — što su na kraju postigli. Trenutno, Apple se ne može pohvaliti inovacijom u zadnjih godinu dana, no ponekad i za to postoji opravdan razlog, primjerice tehnologija nije spremna za tržište, proizvod nije dovoljno dobar, itd. Apple je oduvijek bio poznat po tome i nije svake godine izbacio novi inovativni proizvod. Sjetimo se samo razdoblja od iPhonea do iPada.

Sve u svemu, ova slika govori više od tisuću riječi, odnosno ako mislite da Apple Watch nije postigao značajnu prodaju, varate se. Upravo je taj pametni sat prodan u najviše primjeraka u prvih godinu dana u povijesti kompanije, a brojka seže do vrtoglavih 12 milijuna uređaja.

Osvrnemo li se na 2007. godinu kada je Apple objavio prvi iPhone, prodaja nije bila niti blizu današnjih brojka, no slijedili su novi i bolji uređaji, te se bilježila sve veća potražnja i prodaja. Možemo li vidjeti isti biznis model s Apple Watch? Za to ćemo ipak morati pričekati da vidimo što će nuditi Apple Watch 2 i kakva će biti prodaja istog.