'Nisam siguran je li ovo genijalan ili najgluplji Amazonov potez do sada', samo je jedan od komentara na novi proizvod Dash koji je ova kompanija predstavila uoči 1. travnja. S obzirom na datum predstavljanja, brojni novinari i internetski korisnici nisu bili sigurni je li riječ o stvarnom proizvodu ili prvotravanjskoj šali – što su neki opisali genijalnim marketinškim potezom jer je privukao pažnju puno većeg broja ljudi nego da je predstavljen na neki drugi datum. Dash je mali uređaj koji ima podršku za WiFi i samo jednu tipku, a namijenjen je naručivanju proizvoda jednostavnim pritiskom na tu tipku. Npr. ovaj uređaj može se staviti u WC te, kada korisnici vide da im se zaliha toaletnog papira bliži kraju, dovoljno je jednom pritisnuti ovu tipku za narudžbu nove zalihe papira. Slično je i s drugim proizvodima pa će se tako s ovim uređajima moći naručiti i deterdžent za pranje robe, pelene, žileti za brijanje, hrana i slično (za svaki proizvod potreban je poseban uređaj) – nakon pritiska na tipku, korisnici će dobiti obavijest na mobilni telefon o narudžbi tako da narudžbu lako mogu otkazati, a u samoj aplikaciji unaprijed mogu odrediti točno koji proizvod i pakiranje žele naručiti pritiskom na tipku, kao i ograničiti količinu proizvoda koje naručuju.

Ova je usluga dostupna samo korisnicima Amazon Prime usluge na određenim područjima, što garantira brzu dostavu, a Dash bi mogao postati naročito popularan u budućnosti kada Amazon počne s isporukama proizvoda putem bespilotnih letjelica. Tako, kada se zaliha pelena smanji, bit će dovoljno samo jednom stisnuti tipku na Amazonovom Dashu i iz ove kompanije odmah će poletjeti bespilotna letjelica koja će preuzeti pelene i u kratkom roku ih donijeti do vrata osoba koje su ih naručile. Na taj bi način Amazon mogao u potpunosti promijeniti način na koji ljudi šopingiraju jer, barem za neke najvažnije proizvode, više neće biti potrebno raditi posebne liste i ići do trgovine, već će ih se moći naručiti dodirom na samo jednu tipku i u vrlom kratkom roku ti će proizvoditi biti isporučeni na njihovu kućnu adresu. Što vi mislite, je li ovo zaista budućnost šopinga ili je, kako su komentirali neki korisnici na društvenim mrežama, poseban uređaj za naručivanje toaletnog papir potpuna glupost?

Izvor: Amazon

Foto: Amazon