PepsiCo će predstaviti svoj 'društveni automat' koji će omogućiti ljudima da jedni drugima kupuju pića na daljinu, piše Reuters.

Pepsijev najveći konkurent Coca Cola već ulaže u marketing vezano uz tehnologiju kojem su predstavili slične automate koji imaju digitalne zaslone,

a preko kojeg možete naručiti pića s okusom po želji, odnosno može dijeliti preko 100 kombinacija okusa.

No Pepsi želi ostati u toku s vremenom paće  tako i oni predstaviti svoj automat za pića koji je neobičan na svoj način. Naime, korisnik će moći kupiti piće koje će moći pokloniti svojim prijateljima. Sistem će tražiti korisnika da odabere napitak za poklon tako da upiše ime korisnika, broj mobitela i osobnu poruku ili video. Poklon će se dostavljati uz poseban kod i uputama kako preuzeti isti na sličnim automatima.

Sistem će omogućavati kupnju pića za bilo koga, pa čak i za nepoznate osobe. Primjerice, moći ćete pokloniti piće osobama koji su recimo osvojili nogometni turnir, ističe PepsiCo.

Pepsi također pazi i na okoliš pa će tako izrađivati recikliranu plastiku od biljaka, no njihove će se boce izrađivati od narančine kore i trstike.