Pinterest i dalje grabi, objavljuje novi alat za praćenje statistika

Iako ova mreža koja je najbrže u povijesti stigla do 10 milijuna korisnika još uvijek nema model zarade, njezina vrijednost uz posljednju rundu investicije od 200 milijuna dolara, dosegla je čak 2.5 milijarde dolara.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 12.03.2013. / 09:02 komentari
Pinterest i dalje grabi, objavljuje novi alat za praćenje statistika

Iako ova mreža, koja je najbrže u povijesti stigla do 10 milijuna korisnika, još uvijek nema model zarade, njezina vrijednost uz posljednju rundu investicije od 200 milijuna dolara, dosegla je čak 2.5 milijarde dolara.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu

No, Pinterest itekako ima ideja gdje može zaraditi, pa će tako uskoro objaviti novi alat koji će pružati korisnicima poslovnih profila da prate promet na Pinterestu. Naime, ovaj alat najavljen je još prošle godine, nakon što je omogućeno poduzećima otvaranje službenih biznis profila.

'Ovo su ujedno i temelji za monetizaciju' — istaknuo je Ben Silbermann za Wall Street Journal. Pinterest trenutno nema plaćene oglase, no radi na svom sustavu za oglašavanje, te uz pomoć kompanija uči kako Pinterest može povećati prodaju — ujedno i njihov izvor prihoda.

Osim alata za statistiku, Pinterest bi uskoro mogao objaviti i 'suggestions' za korisnike koje se temelje na stvarima koje su pinali, te bi do kraja godine mogle stići i međunarodne stranice.

Da Pinterest ima itekako potencijala za prihode govori podatak da je ova društvena mreža nadmašila Twitter, StumbleUpon, Bing i Google u količini poslanog prometa na stranice. Također, korisnici Pinteresta ne samo da klikaju na e-commerce stranice, već imaju 10 posto više šanse da kupe nešto.

Vezane vijesti