Iako ova mreža, koja je najbrže u povijesti stigla do 10 milijuna korisnika, još uvijek nema model zarade, njezina vrijednost uz posljednju rundu investicije od 200 milijuna dolara, dosegla je čak 2.5 milijarde dolara.

No, Pinterest itekako ima ideja gdje može zaraditi, pa će tako uskoro objaviti novi alat koji će pružati korisnicima poslovnih profila da prate promet na Pinterestu. Naime, ovaj alat najavljen je još prošle godine, nakon što je omogućeno poduzećima otvaranje službenih biznis profila.

'Ovo su ujedno i temelji za monetizaciju' — istaknuo je Ben Silbermann za Wall Street Journal. Pinterest trenutno nema plaćene oglase, no radi na svom sustavu za oglašavanje, te uz pomoć kompanija uči kako Pinterest može povećati prodaju — ujedno i njihov izvor prihoda.

Osim alata za statistiku, Pinterest bi uskoro mogao objaviti i 'suggestions' za korisnike koje se temelje na stvarima koje su pinali, te bi do kraja godine mogle stići i međunarodne stranice.

Da Pinterest ima itekako potencijala za prihode govori podatak da je ova društvena mreža nadmašila Twitter, StumbleUpon, Bing i Google u količini poslanog prometa na stranice. Također, korisnici Pinteresta ne samo da klikaju na e-commerce stranice, već imaju 10 posto više šanse da kupe nešto.