Društvene mreže i online servisi poput YouTubea neprestano uvode novitete i prilagođavaju svoje platforme. S jedne strane, cilj im je poboljšati korisničko iskustvo, dok s druge nastoje zadržati korisnike što duže – jer upravo tako ostvaruju prihode. YouTube nedavno je počeo s testiranjem jednog od takvih zanimljivih noviteta koji bi trebao poboljšati iskustvo korištenja, a koji će zasigurno pozdraviti većina korisnika.
Riječ je o stišavanju obavijesti o novim videozapisima za kanale koje pratite na YouTubeu, ali koje više ne posjećujete, odnosno više ne gledate videa s tih kanala. Kako je poznato, YouTube korisnike obavještava o aktivnostima s kanala koje prate te imaju aktivirane obavijesti. No kako ta brojka može biti prilično velika, u ovoj su se kompaniji odlučili reducirati obavijesti na samo one koje bi korisnicima zaista mogle biti zanimljive.
Naime, u okviru testiranja koje je nedavno započelo, YouTube će kanale na koje ste se pretplatili, ali se čini da vam videa s njih više nisu zanimljiva, automatski stišati i više vas neće obavještavati o novitetima s tih kanala. Provodimo mali eksperiment koji će utjecati na gledatelje koji su pretplaćeni na kanal i namjestili su obavijesti na ‘sve’ za taj kanal, obavijestili su iz YouTubea.
Što nakon testiranja?
Bit će zanimljivo vidjeti kakva će biti reakcija korisnika na ovu promjenu i testiranje. Naime, ako im se konstantno pojavljuju obavijesti s nekog kanala, a oni ga već neko vrijeme ne prate i ne gledaju videa koja se na njemu objavljuju, pitanje je zašto ga jednostavno ne prestanu pratiti ili ne isključe obavijesti. Ponekad može biti u pitanju lijenost ili u nekim slučajevima korisnici žele pratiti kanale i dobivati obavijesti jer čekaju samo neki konkretni video o temi koja ih zanima.
Ako je u pitanju samo lijenost, onda će većina pozdraviti ove promjene. S obzirom na to da se na telefonima konstantno prikazuju obavijesti s društvenih mreža, komunikacijskih platformi i online servisa poput YouTubea, treba pozdraviti svaku promjenu koja će malo rasteretiti korisnike konstantnih notifikacija o novim videozapisima, komentarima, objavama i slično.
Kako objašnjavaju na TechTimesu, još jedan od razloga zašto je YT počeo testirati ovaj novitet jest kako korisnici zbog prevelikog broja obavijesti ne bi u potpunosti isključili tu opciju za YouTube. U tom slučaju više im se uopće ne bi prikazivale obavijesti s tog servisa pa bi oni provodili manje vremena na YouTubeu, što nitko iz te kompanije ne želi da se dogodi.
Treba još jednom spomenuti kako je riječ samo o testnoj opciji, a kao i uvijek kada su u pitanju testiranja, nema garancije kako će se te promjene na kraju integrirati u YouTube te uvijek postoji mogućnost da kompanija od njih u potpunosti odustane.