Pogledajte cijelu reklamu za HTC-ovu Change kampanju s Robertom Downeyjem Jr.

Platforma brenda Change je dugoročna strategija koja slavi HTC-ov golemi utjecaj na mobilnu industriju tijekom njegove 17-godišnje povijesti.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 14.08.2013. / 15:36 komentari
Pogledajte cijelu reklamu za HTC-ovu Change kampanju s Robertom Downeyjem Jr.

Platforma brenda Change je dugoročna strategija koja slavi HTC-ov golemi utjecaj na mobilnu industriju tijekom njegove 17-godišnje povijesti. Riječ je o najvećem HTC-ovom ulaganju u marketing, a do potrošača će stići putem niza tradicionalnih i digitalnih medijskih outleta.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

"Kampanja uvodi novi pristup koji će preobraziti industriju", poručuju iz HTC-a.

Početak globalne platforme obilježit će se pokretanjem nove sveobuhvatne medijske kampanje u  kolovozu 2013. Prva kreativna reklama s poznatim glumcem i redateljem Robertom Downeyjem Jr.-om u glavnoj ulozi bit će prikazana na YouTubeu 15. kolovoza. Nakon toga će uslijediti niz uradaka za TV i kino.

Vezane vijesti