Platforma brenda Change je dugoročna strategija koja slavi HTC-ov golemi utjecaj na mobilnu industriju tijekom njegove 17-godišnje povijesti. Riječ je o najvećem HTC-ovom ulaganju u marketing, a do potrošača će stići putem niza tradicionalnih i digitalnih medijskih outleta.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

"Kampanja uvodi novi pristup koji će preobraziti industriju", poručuju iz HTC-a.

Početak globalne platforme obilježit će se pokretanjem nove sveobuhvatne medijske kampanje u  kolovozu 2013. Prva kreativna reklama s poznatim glumcem i redateljem Robertom Downeyjem Jr.-om u glavnoj ulozi bit će prikazana na YouTubeu 15. kolovoza. Nakon toga će uslijediti niz uradaka za TV i kino.