Pogledajte cijelu reklamu za HTC-ovu Change kampanju s Robertom Downeyjem Jr.

Platforma brenda Change je dugoročna strategija koja slavi HTC-ov golemi utjecaj na mobilnu industriju tijekom njegove 17-godišnje povijesti.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 14.08.2013. / 15:36 komentari
Pogledajte cijelu reklamu za HTC-ovu Change kampanju s Robertom Downeyjem Jr.

Platforma brenda Change je dugoročna strategija koja slavi HTC-ov golemi utjecaj na mobilnu industriju tijekom njegove 17-godišnje povijesti. Riječ je o najvećem HTC-ovom ulaganju u marketing, a do potrošača će stići putem niza tradicionalnih i digitalnih medijskih outleta.

tri vijesti o kojima se priča Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Kuglasta munja snimljena u Kanadi Zapanjili stručnjake VIDEO Bračni par s trijema kuće snimio iznimno rijedak i posve misteriozan vremenski fenomen Žena vježba s utegom u teretani Novo otkriće znanstvenika Vježbom do štita protiv raka? Moć vježbanja možda ne leži u mišićima, nego u...

"Kampanja uvodi novi pristup koji će preobraziti industriju", poručuju iz HTC-a.

Početak globalne platforme obilježit će se pokretanjem nove sveobuhvatne medijske kampanje u  kolovozu 2013. Prva kreativna reklama s poznatim glumcem i redateljem Robertom Downeyjem Jr.-om u glavnoj ulozi bit će prikazana na YouTubeu 15. kolovoza. Nakon toga će uslijediti niz uradaka za TV i kino.

Vezane vijesti