Pogledajte fotografije koje su razljutile korisnike Threadsa: Smatraju da je Zuckerberg mnogima pokazao srednji prst

Meta se htjela pohvaliti fotografijama, no korisnici na njih gledaju na potpuno drukčiji način.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 13.10.2024. / 11:47

Mark Zuckerberg (Foto: Afp)

Tehnološke kompanije ponekad su toliko impresionirane i zaslijepljene vlastitom tehnologijom, proizvodima i uslugama da ne vide širu sliku i ono što korisnici zaista žele, odnosno - ne žele. A ono što ne žele je dobro poznato - ne žele da tehnolgija zamijeni kreativnost ljudi, neke doživljaje, osjećaje i emocije koje su specifične samo za bića od krvi i mesa, a ne za nekakve algoritme.

To nisu shvatili u Appleu kada su objavili reklamu u kojoj hidraulična preša uništava glazbene instrumente, knjige, gramofon itd., pokazujući kako danas sve to može zamijeniti samo jedan uređaj - njihov iPad Pro. Nakon lavine kritika, među inim kako je to uvredljivo i arogantno te uništavanje umjetnosti, ispričali su se za svoju reklamu.

Reklama za iPad To je uvredljivo, arogantno i uništavanje umjetnosti: Apple na udaru kritika zbog najnovije reklame za iPad

Njihovim koracima nastavio je i Google koji je u reklami uoči Olimpijskih igara objavio reklamu u kojoj je djevojčica htjela izraziti svoje divljenje i podršku američkoj atletičarki. No umjesto da joj te riječi podrške napiše, iskreno, iz srca, njen je otac potražio pomoć umjetne inteligencije u pisanju. Naravno, i ta je reklama naišla na velike kritike.

Da ekipa iz tehnoloških kompanija još nije naučila lekciju, pokazuje i nova Metina objava na njihovoj društvenoj mreži Threads. U vrijeme dok su internet i društvene mreže prepune fotografija aurore borealis koji su korisnici snimili i objavili, iz Zuckerbergove su kompanije pronašli rješenje za one koji žele objaviti fotografije polarne svjetlosti, a nisu je sami doživjeli. To rješenje je, naravno, AI te su objavili fotografiju aurore borealis iznad Golden Gate mosta i nebodera u San Franciscu napravljenu uz pomoć njihove tehnologije. 

Dok je nekoliko korisnika u odgovorima objavilo svoje AI fotografije polarne svjetlosti, većina komentara bila je prilično negativna. Jedan korisnika tako je komentirao kako je ovo pljuska u lice milijunima fotografija aurore borealis koje su fotografi objavili na društvenim mrežama, dok je drugi napisao kako je ovo poruka svima da, umjesto da se potrude i objave snimku vlastitog iskustva, danas se to sve može - lažirati.

Stvarne fotografije i stvarna iskustva uvijek su bolja od AI, Preferiram pravu auroru iznad bilo čega umjetno generiranog, neki su od komentara, dok je jedan naročito uvjerljiv: Ova je objava masivni srednji prst tolikom broju fotografija i umjetnika.

Isječak iz reklame Jesu li izgubili vezu sa stvarnim svijetom? Pogledajte Googleovu reklamu koja je izazvala lavinu kritika

Ovakve su reakcije u skladu s razmišljanjem dijela ljudi kojima se ne sviđa u kojem smjeru ide svijet u kojem AI polako ima sve veću ulogu. S jedne strane govori se o velikom napretku i nevjerojatnim mogućnostima tehnologije, dok s druge strane mnogi misle da bi ova tehnologija ne samo mogla ljudima uzeti brojne poslove, već i uništiti ljudsku kreativnost i umjetnost.

Izvor: The Verge

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti