Pogledajte fotografije koje su razljutile korisnike Threadsa: Smatraju da je Zuckerberg mnogima pokazao srednji prst

Meta se htjela pohvaliti fotografijama, no korisnici na njih gledaju na potpuno drukčiji način.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 13.10.2024. / 11:47 komentari
Mark Zuckerberg (Foto: Afp)

Tehnološke kompanije ponekad su toliko impresionirane i zaslijepljene vlastitom tehnologijom, proizvodima i uslugama da ne vide širu sliku i ono što korisnici zaista žele, odnosno - ne žele. A ono što ne žele je dobro poznato - ne žele da tehnolgija zamijeni kreativnost ljudi, neke doživljaje, osjećaje i emocije koje su specifične samo za bića od krvi i mesa, a ne za nekakve algoritme.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

To nisu shvatili u Appleu kada su objavili reklamu u kojoj hidraulična preša uništava glazbene instrumente, knjige, gramofon itd., pokazujući kako danas sve to može zamijeniti samo jedan uređaj - njihov iPad Pro. Nakon lavine kritika, među inim kako je to uvredljivo i arogantno te uništavanje umjetnosti, ispričali su se za svoju reklamu.

Reklama za iPad To je uvredljivo, arogantno i uništavanje umjetnosti: Apple na udaru kritika zbog najnovije reklame za iPad

Njihovim koracima nastavio je i Google koji je u reklami uoči Olimpijskih igara objavio reklamu u kojoj je djevojčica htjela izraziti svoje divljenje i podršku američkoj atletičarki. No umjesto da joj te riječi podrške napiše, iskreno, iz srca, njen je otac potražio pomoć umjetne inteligencije u pisanju. Naravno, i ta je reklama naišla na velike kritike.

Da ekipa iz tehnoloških kompanija još nije naučila lekciju, pokazuje i nova Metina objava na njihovoj društvenoj mreži Threads. U vrijeme dok su internet i društvene mreže prepune fotografija aurore borealis koji su korisnici snimili i objavili, iz Zuckerbergove su kompanije pronašli rješenje za one koji žele objaviti fotografije polarne svjetlosti, a nisu je sami doživjeli. To rješenje je, naravno, AI te su objavili fotografiju aurore borealis iznad Golden Gate mosta i nebodera u San Franciscu napravljenu uz pomoć njihove tehnologije. 

Dok je nekoliko korisnika u odgovorima objavilo svoje AI fotografije polarne svjetlosti, većina komentara bila je prilično negativna. Jedan korisnika tako je komentirao kako je ovo pljuska u lice milijunima fotografija aurore borealis koje su fotografi objavili na društvenim mrežama, dok je drugi napisao kako je ovo poruka svima da, umjesto da se potrude i objave snimku vlastitog iskustva, danas se to sve može - lažirati.

Stvarne fotografije i stvarna iskustva uvijek su bolja od AI, Preferiram pravu auroru iznad bilo čega umjetno generiranog, neki su od komentara, dok je jedan naročito uvjerljiv: Ova je objava masivni srednji prst tolikom broju fotografija i umjetnika.

Isječak iz reklame Jesu li izgubili vezu sa stvarnim svijetom? Pogledajte Googleovu reklamu koja je izazvala lavinu kritika

Ovakve su reakcije u skladu s razmišljanjem dijela ljudi kojima se ne sviđa u kojem smjeru ide svijet u kojem AI polako ima sve veću ulogu. S jedne strane govori se o velikom napretku i nevjerojatnim mogućnostima tehnologije, dok s druge strane mnogi misle da bi ova tehnologija ne samo mogla ljudima uzeti brojne poslove, već i uništiti ljudsku kreativnost i umjetnost.

Izvor: The Verge

Vezane vijesti