Većina vlasnika električnih vozila najviše se pribojava toga koliko će njihova baterija izdržati i hoće li na vrijeme stići do stanice za punjenje. Vlasnicima benzinaca i dizelaša lakše je jer su benzinske stanice na svakom koraku, no dok se ne poboljša infrastruktura i ne izgradi mnogo više punionica za električne automobile, doseg i trajanje baterije uvijek će biti izazov za vozače.

Da trajanje baterije može biti veliki problem, na težak su način saznali policajci iz policijske postaje iz Fremonta koja je nedavno kupila rabljeni Teslin Model S 85 za više od 60 tisuća dolara te ga uredila i prilagodila za policijske potrebe. Razlog kupovine električnog vozila bio je ušteda na benzinu te je od ovog ljeta počeo testni period korištenja Muskova vozila za regularne policijske aktivnosti.

Te aktivnosti uključuju i potjere i hvatanje kriminalaca te je prilikom nedavne potjere Teslin policijski automobil morao odustati od lova za bjeguncem jer mu je – nestalo baterije. Nakon što mu je ostalo baterije samo za desetak kilometara vožnje, policajac u Tesli koji je vodio potjeru morao je odustati od utrkivanja s kriminalcima i vratiti se u postaju napuniti bateriju automobila.

Medijski izvještaji o problemima s Teslom razlikuju se. Electrek prenosi riječi glasnogovornika policije prema kojem je do problema došlo jer je osoba koja je vozila Teslu u prijašnjoj smjeni zaboravila napuniti bateriju. Izvještaj CNN-a, koji se također poziva na policijske izvore, kaže da za korištenje policijske Tesle nema nekih pisanih pravila, no općenito pri početku smjene mora biti napunjen najmanje na 50 posto, što je bio slučaj na tom vozilu.

Izvor: Electrek