Sljedeće godine navršava se deset godina od predstavljanja Appleova App Storea i Googleove online trgovine Google Play, koja je prvotno predstavljena kao Android Market. Puno toga promijenilo se u ovih deset godina te je dovoljno samo usporediti telefone iz 2008. i današnje modele, a prava revolucija nastala je na tržištu mobilnih aplikacija na kojem se danas okreću milijarde dolara kupovinom aplikacija, kupovinom sadržaja unutar besplatnih aplikacija itd.

Prema predviđanjima analitičke kompanije specijalizirane za ovo tržište App Annie, sljedeće godine možemo očekivati nastavak rasta na ovom tržištu od čak 30 posto te bi korisnici 2018. godine na mobilne aplikacije trebali potrošiti više od 110 milijardi dolara. Kao i dosad, najviše novca potrošit će se na videoigre, a jedan od trendova koji će dominirati tijekom sljedeće godine na ovom tržištu jest plaćanje i pretplate unutar samih aplikacija te je ovo, kažu u App Annieu, "jasan znak sazrijevanja tržišta aplikacija jer korisnici danas žele što veću vrijednost za potrošen novac".

Ključno tržište na kojem će se okrenuti najviše novca bit će, kao i posljednjih godina, kinesko, na kojem se očekuje puno veći rast u odnosu na druga tržišta. Kinezi već sada troše najviše u Appleovoj trgovini aplikacija u odnosu na druga tržišta, dok su, što se Androida tiče, iznimno važna tržišta Brazil i Indija – samo ove godine vrijeme koje su korisnici potrošili s uređajima koje pokreće Googleov mobilni operativni sustav u ove dvije zemlje poraslo je za oko pedeset posto. U ovim dvjema zemljama i dalje velik broj ljudi nema pametne telefone te se očekuje da će prve modele kupiti tijekom sljedeće, odnosno sljedećih godina, a te će uređaje pokretati (većinom) Android.

Što se tiče broja aplikacija dostupnih na online trgovinama, u Appleovoj trgovini trenutno se nalazi više od dva milijuna aplikacija, dok je Google Play premašio brojku od 3,5 milijuna i te će brojke, naravno, i dalje rasti.

Izvor: Tech Spot