Kupovina putem interneta mnogima je odavno postala svakodnevica i jasno je kako će s vremenom broj osoba koje budu kupovale online postati sve veći. Kada se većina stvari danas može kupiti samo s nekoliko klikova iz udobnosti svog doma, gotovo da više i nema potrebe gubiti vrijeme za nekakav dugotrajan šoping u trgovačkim centrima i dućanima.
No kako prilikom kupovine putem interneta koristite osobne i bankarske podatke, jasno je kako je uvijek potreban oprez, odnosno kupovina samo putem provjerenih i sigurnih stranica.
Kako bi pomogli hrvatskim kupcima u pronalaženju takvih sigurnih online šoping destinacija, udruga eCommerce Hrvatska lansirala je SafeShop, koji u jednom alatu objedinjava sustav za prikupljanje i prikaz recenzija kupaca te oznaku povjerenja. S tom oznakom potvrđuje se kako je kupnja na online trgovinama sigurna i provjerena. Kako je objasnio predsjednik udruge eCommerce Hrvatska Marcel Majsan, alat je razvijen kako bi pomogli trgovcima u povećanju povjerenja i konverzije na svom webshopu.
Oznaka povjerenja
Ovaj je digitalni alat nastao kao evolucija prethodnog certifikata Trusted Shop te je u potpunosti plod hrvatske pameti te je razvijen u suradnji s agencijom Hero Factory.
Safe Shop je i naziv oznake povjerenja koju smo u Udruzi razvili kako bi pomogli web trgovcima u izgradnji povjerenja kod kupaca. Nastala je kao evolucija prethodnog Trusted Shop certifikata, a temelji se na 10 jasno definiranih kriterija eCommerce Kodeksa ponašanja usklađenih s očekivanjima online kupaca, objasnio je Marcel Majsan.
Dario Begonja, direktor agencije Hero Factory naglasio je kako je potrebno pokloniti puno više pažnje poboljšanju sigurnosnih procedura pri online šopingu i upravo zato je i nastao Safe Shop, kojeg trgovci mogu jednostavno implementirati u svoje poslovne procese, što bi na kraju trebalo rezultirati privlačenjem novih kupaca.
Kako bi prepoznali i spriječili prijevare u okviru Safe Shopa razvijena je i praktična self-check lista za trgovce koja je dostupna na portalu safeshop.hr na kojem se objavljuju i vijesti o primjerima prijevara i savjetima kako takve pokušaje prijevare na vrijeme prepoznati i tako smanjiti potencijalne financijske i reputacijske štete.