Predstavljen SafeShop, hrvatski alat za sigurniju online kupovinu

Ovaj je digitalni alat nastao kao evolucija prethodnog certifikata Trusted Shop te je u potpunosti plod hrvatske pameti.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 07.06.2025. / 09:06 komentari
Kupovina na internetu, ilustracija (Foto: Getty Images)

Kupovina putem interneta mnogima je odavno postala svakodnevica i jasno je kako će s vremenom broj osoba koje budu kupovale online postati sve veći. Kada se većina stvari danas može kupiti samo s nekoliko klikova iz udobnosti svog doma, gotovo da više i nema potrebe gubiti vrijeme za nekakav dugotrajan šoping u trgovačkim centrima i dućanima.

No kako prilikom kupovine putem interneta koristite osobne i bankarske podatke, jasno je kako je uvijek potreban oprez, odnosno kupovina samo putem provjerenih i sigurnih stranica.

CRO Commerce Na najvećem eCommerce okupljanju u regiji jedna je stvar postala jasna. Organizatori najavili i veliku novost za 2025.

Kako bi pomogli hrvatskim kupcima u pronalaženju takvih sigurnih online šoping destinacija, udruga eCommerce Hrvatska lansirala je SafeShop, koji u jednom alatu objedinjava sustav za prikupljanje i prikaz recenzija kupaca te oznaku povjerenja. S tom oznakom potvrđuje se kako je kupnja na online trgovinama sigurna i provjerena. Kako je objasnio predsjednik udruge eCommerce Hrvatska Marcel Majsan, alat je razvijen kako bi pomogli trgovcima u povećanju povjerenja i konverzije na svom webshopu.

Oznaka povjerenja

Ovaj je digitalni alat nastao kao evolucija prethodnog certifikata Trusted Shop te je u potpunosti plod hrvatske pameti te je razvijen u suradnji s agencijom Hero Factory.

Safe Shop je i naziv oznake povjerenja koju smo u Udruzi razvili kako bi pomogli web trgovcima u izgradnji povjerenja kod kupaca. Nastala je kao evolucija prethodnog Trusted Shop certifikata, a temelji se na 10 jasno definiranih kriterija eCommerce Kodeksa ponašanja usklađenih s očekivanjima online kupaca, objasnio je Marcel Majsan.

Dobitnici eCommAwards za najbolje webshopove Tko ima najbolji webshop u Hrvatskoj? Dobitnici su imali "ljutu" konkurenciju

Dario Begonja, direktor agencije Hero Factory naglasio je kako je potrebno pokloniti puno više pažnje poboljšanju sigurnosnih procedura pri online šopingu i upravo zato je i nastao Safe Shop, kojeg trgovci mogu jednostavno implementirati u svoje poslovne procese, što bi na kraju trebalo rezultirati privlačenjem novih kupaca.

Kako bi prepoznali i spriječili prijevare u okviru Safe Shopa razvijena je i praktična self-check lista za trgovce koja je dostupna na portalu safeshop.hr na kojem se objavljuju i vijesti o primjerima prijevara i savjetima kako takve pokušaje prijevare na vrijeme prepoznati i tako smanjiti potencijalne financijske i reputacijske štete.

 

Vezane vijesti

Još vijesti