Za programiranje je potrebna logika, način razmišljanja kako riješiti problem ili kako doći do određenog cilja, no za to je potrebno uključiti mozak.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Code.org već je pokrenuo sličan program u kojem djecu na zabavan način uče programirati, no ovaj projekt će djeci omogućiti fizičke objekte pomoću kojih na interaktivan način mogu učiti logički razmišljati i pritom se igrati.

Cilj ove igre je voditi malog robota izrađenog od kartona zvanog cubetto na njegovu destinaciju kreirajući sekvence instrukcija koristeći se intuitivnim blokovima u boji. Kreiranjem ovih jednostavnih algoritma, djeca uče osnove logičkog razmišljanja potrebnog za programiranje, odnosno pružaju bazu za buduće programere.

Projekt je zaživio na Kickstarteru i prva runda je rasprodana, dok se druga očekuje početkom sljedeće godine. Više informacija potražitena službenim stranicama primo.io.