Proglašeni pobjednici Effie i MIXX natjecanja

Proglašeni su pobjednici natjecanja Effie za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama te pobjednici natjecanja MIXX za najbolje digitalne kampanje i digitalne alate i platforme na području tržišnih komunikacija

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 14.04.2018. / 09:18 komentari
Dani komunikacija (Foto: Dani komunikacija) (Foto: Dani komunikacija)

Na Danima komunikacija koji se ovog tjedna održavaju u Rovinju proglašeni su pobjednici Effie i MIXX natjecanja.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

Nagrada Effie dodjeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama pod sloganom Ideje koje djeluju što znači da se osim kreativnosti nagrađuju i učinkovitost te strateško promišljanje kampanje.

U sklopu MIXX natjecanja nagrade se dodjeljuju digitalnim kampanjama i digitalnim alatima, odnosno platformama na području tržišnih komunikacija, a kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate.

Dobitnici Effie nagrade za 2018. godinu:

Grand Prix + zlato:

Ožujsko pivo - kampanja "Žuja je zakon (2015-2017)" u kategoriji Dugoročna učinkovitost za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian, Pragma komunikacije

Zlato:

Pipi - kampanja "Boli me pipi" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Dalmacijavino Split, agencije: Imago reklamna agencija, Jedinica i nula

Brufen Effect - kampanja "Nemojte mučiti sami sebe" u kategoriji Roba široke potrošnje za klijenta Mylan Hrvatska, agencije: Señor, Advans, Centralna jedinica

Ožujsko pivo - kampanja "Budi hrabar - počeši s razlogom" u kategoriji Neprofitabilne, pro-bono, humanitarne kampanje za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian, Pragma komunikacije

Srebro:

Karlovačko - kampanja "Kako siješ tako ćeš i piti" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Heineken Hrvatska, agencije: Bruketa&Žinić&Grey, Starcom/Publicis One

Ožujsko pivo - kampanja "Mame i tate su zakon" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno)za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian

Bronca:

Stari lisac - kampanja "Lansiranje Starog lisca - Kreni u lov i probudi u sebi Starog lisca" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Heineken Hrvatska, agencije: Publicis, Starcom/Publicis One
Iskon Internet - kampanja "Iskon Casting" u kategoriji Telekomunikacijske usluge za klijenta Iskon, agencije: Señor, Pro Media Group, 404, Centralna jedinica

Tele2 - kampanja "Pokućni internet" u kategoriji Telekomunikacijske usluge za klijenta Tele2, agencije: Imago reklamna agencija, Media Polis

Croatia osiguranje - kampanja "Croatia je Hrvatska - Povijest pišemo sami" u kategoriji Korporativni ugled, image i identitet za klijenta Croatia osiguranje, agencije: Bruketa&Žinić&Grey, Brigada, Millenium promocija

Dobitnici MIXX nagrada za 2018. godinu su:

Best Website: Vipnet.hr, web.burza za klijenta VIPnet

Best Mobile App: Terappia, Infinum za klijenta Novartis

Best Tech & Innovation: Foto - prepoznavanje, Undabot za klijenta Njuškalo

Best Social: Vip YouTube Akademija, Degordian za klijent VIPnet

Best Search: Searching Bike.hr in 2017, SeekandHit za klijenta Sensus Grupa

Best Branded Content: Vipme Nema da nema, Bruketa&Žinić&Grey za klijenta VIPnet

Best Media Strategy: Shake&Take 2.0, 404 za klijenta Coca-Cola Adria

Direct Response and Lead Generation Campaign: Projekt Meandar, M+ Agency za klijenta Feal IN

Cross-Media Integration Campaign: Croatia je Hrvatska - Povijest pišemo sami, Bruketa&Žinić&Grey za klijenta Croatia osiguranje

Brand Awareness Campaign: Beck's - Scratch4Art, 404 za klijenta Zagrebačka pivovara

Best in Show: Boli me Pipi, Imago Ogilvy za klijenta Dalmacijavino
 

Vezane vijesti