Proglašeni pobjednici Effie i MIXX natjecanja

Proglašeni su pobjednici natjecanja Effie za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama te pobjednici natjecanja MIXX za najbolje digitalne kampanje i digitalne alate i platforme na području tržišnih komunikacija

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 14.04.2018. / 09:18

Dani komunikacija (Foto: Dani komunikacija) (Foto: Dani komunikacija)

Na Danima komunikacija koji se ovog tjedna održavaju u Rovinju proglašeni su pobjednici Effie i MIXX natjecanja.

Nagrada Effie dodjeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama pod sloganom Ideje koje djeluju što znači da se osim kreativnosti nagrađuju i učinkovitost te strateško promišljanje kampanje.

U sklopu MIXX natjecanja nagrade se dodjeljuju digitalnim kampanjama i digitalnim alatima, odnosno platformama na području tržišnih komunikacija, a kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate.

Dobitnici Effie nagrade za 2018. godinu:

Grand Prix + zlato:

Ožujsko pivo - kampanja "Žuja je zakon (2015-2017)" u kategoriji Dugoročna učinkovitost za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian, Pragma komunikacije

Zlato:

Pipi - kampanja "Boli me pipi" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Dalmacijavino Split, agencije: Imago reklamna agencija, Jedinica i nula

Brufen Effect - kampanja "Nemojte mučiti sami sebe" u kategoriji Roba široke potrošnje za klijenta Mylan Hrvatska, agencije: Señor, Advans, Centralna jedinica

Ožujsko pivo - kampanja "Budi hrabar - počeši s razlogom" u kategoriji Neprofitabilne, pro-bono, humanitarne kampanje za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian, Pragma komunikacije

Srebro:

Karlovačko - kampanja "Kako siješ tako ćeš i piti" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Heineken Hrvatska, agencije: Bruketa&Žinić&Grey, Starcom/Publicis One

Ožujsko pivo - kampanja "Mame i tate su zakon" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno)za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian

Bronca:

Stari lisac - kampanja "Lansiranje Starog lisca - Kreni u lov i probudi u sebi Starog lisca" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Heineken Hrvatska, agencije: Publicis, Starcom/Publicis One
Iskon Internet - kampanja "Iskon Casting" u kategoriji Telekomunikacijske usluge za klijenta Iskon, agencije: Señor, Pro Media Group, 404, Centralna jedinica

Tele2 - kampanja "Pokućni internet" u kategoriji Telekomunikacijske usluge za klijenta Tele2, agencije: Imago reklamna agencija, Media Polis

Croatia osiguranje - kampanja "Croatia je Hrvatska - Povijest pišemo sami" u kategoriji Korporativni ugled, image i identitet za klijenta Croatia osiguranje, agencije: Bruketa&Žinić&Grey, Brigada, Millenium promocija

Dobitnici MIXX nagrada za 2018. godinu su:

Best Website: Vipnet.hr, web.burza za klijenta VIPnet

Best Mobile App: Terappia, Infinum za klijenta Novartis

Best Tech & Innovation: Foto - prepoznavanje, Undabot za klijenta Njuškalo

Best Social: Vip YouTube Akademija, Degordian za klijent VIPnet

Best Search: Searching Bike.hr in 2017, SeekandHit za klijenta Sensus Grupa

Best Branded Content: Vipme Nema da nema, Bruketa&Žinić&Grey za klijenta VIPnet

Best Media Strategy: Shake&Take 2.0, 404 za klijenta Coca-Cola Adria

Direct Response and Lead Generation Campaign: Projekt Meandar, M+ Agency za klijenta Feal IN

Cross-Media Integration Campaign: Croatia je Hrvatska - Povijest pišemo sami, Bruketa&Žinić&Grey za klijenta Croatia osiguranje

Brand Awareness Campaign: Beck's - Scratch4Art, 404 za klijenta Zagrebačka pivovara

Best in Show: Boli me Pipi, Imago Ogilvy za klijenta Dalmacijavino
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti