Prije dvije godine, Googleov suosnivač Sergey Brin predstavio je nove naočale, jedan od mnogobrojnih i skupih projekta kompanije.

Projekt Glass je obećavao. Na tu platformu skočili su mnogi developeri i mnoge tvrtke nadajući se kako će Google uspjeti progurati ovaj proizvod na komercijalno potrošačko tržište. Cijena od 1500 dolara bila je očito previše za ljude, a same naočale nisu nudile ništa specijalno niti dvije godine nakon lansiranja testnog proizvoda. Unatoč brojnim pokušajima da uvjere developere u korisnost Glassa, čini se kako svemoćnom Googleu ovaj puta to nije pošlo za rukom.

Od 16 developera koji su radili aplikacije za Glass, njih devet je prestalo razvijati aplikacije, većinom radi nedostataka zainteresiranosti potrošača ili ograničenosti uređaja, prenosi Reuters.

Da bi stvar bila još gora za Google, glavni developer Babak Parviz, glavni inženjer Adrian Wong i direktor odnosa s developerima Ossama Alami napustili su kompaniju u posljednjih šest mjeseci, a niti sam evanđelist Sergey Brin ne nosi naočale u javnosti jer “ih je ostavio u autu.”

Budućnost Glassa na izgleda dobro, a mnogi su se developeri odlučili prebaciti na Facebookov Oculus, jer očito tamo vide svjetliju budućnost, što nikako ne odgovara Googleu.

Nakon početnog entuzijazma, Glass se danas sve više prodaje na eBayu po dvostruko manjoj cijeni.

Iako priča za Glass još nije gotova, jer postoje ljudi koji još uvijek vjeruju u projekt, poput Chrisa O’Neilla, šefa poslovanja u projektu Glass, a koji kaže kako su usredotočeni više nego ikad da proizvod lansiraju na potrošačko tržište. “Ovo će zahtijevati vremena i nećemo ih lansirati tako dugo do proizvod neće biti u potpunosti spreman.”

Iako se lansiranje planiralo za ovu godinu, čini se kako ćemo možda, ali samo možda, vidjeti Google Glass u prodaju sljedeće godine.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju