Prosječnom korisniku na Facebooku se prikaže oko 1500 priča i uz novi algoritam vidjet će ih većinu

Facebook je na svom događaju predstavio nekoliko tehničkih noviteta vezano uz način kako se prikazuju priče koje objavljuju vaši prijatelji.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 06.08.2013. / 21:16

Prosječnom korisniku na Facebooku se prikaže oko 1500 priča i uz novi algoritam vidjet će ih većinu

Facebook je na svom događaju predstavio nekoliko tehničkih noviteta vezano uz način kako se prikazuju priče koje objavljuju vaši prijatelji.

Cijela stvar je prilično kompleksna za objasniti pa ćemo pokušati to prikazati na najjednostavniji mogući način. Dakle, idemo redom.

Ako ste postali fan neke stranice ili ste se povezali s nekim ljudima, poanta je da vidite sve priče koje se objavljuju od tih ljudi ili stranica. No to nije bio problem prije par godina, no sada kada gotovo svaka kompanija ima svoju stranicu, svaki čovjek ima svoj Facebook profil i još nekoliko ekstra stranica sa strane, teško je pratiti sve što se objavljuje.

Iz Facebooka su istaknuli kako prosječno na dnevnoj bazi korisniku kroz News Feed prođe oko 1500 priča, dakle nešto što je teško pratiti, osim ako niste cijeli dan na Facebooku, a nadamo se da niste toliko ludi.

S obzirom da je ovo postao problem, Facebook je izradio novi algoritam koji prema istraživanjima na maloj skupini korisnika povećava broj lajkova, komentara i dijeljenja na organske postove za 5%, te povećanje istih interakcija na pričama koje su objavile Fan stranice za 8%.

"Ranije, ljudi su pročitali prosječno 57% priča u svom News Feedu. Oni nisu scrollali dovoljno daleko da bi vidjeli ostalih 43%. Kada su se nepročitane priče ponovo pojavile, čitanost je porasla za čak 70%", istaknuli su iz Facebooka oslanjajući se na podatke novog algoritma.

Možda sve skupa zvuči zbunjujuće i nerazumno, no ne trebate se previše baviti tehničkim detaljima već je sve što trebate znati jest da će se novi algoritam pokazati boljim pokazivajući priče koje želite, čak i ako ste ih propustili kada su prvotno objavljene. Za vlasnike stranice to znači da će većina popularnih postova imati više šanse da se prikažu većem broju ljudi iako su stari i po nekoliko sati.

U slučaju da vas zanimaju svi detalji, predlažem da pročitate cijeli post na Facebookovim stranicama.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti