Googleova taktika posljednjih godina uključuje usavršavanje trenutnih proizvoda i što veću zaradu od takvih proizvoda kojima se služi više od milijarde ljudi poput tražilice, Gmaila, YouTubea, Androida i drugih popularnih servisa, ali cijelo vrijeme pripremaju teren za budućnost i razvijaju proizvode i usluge koji će obilježiti godine koje slijede. Neki od takvih budućih proizvoda svima su poznati poput automobila bez vozača koji se godinama testiraju, a kada ovakva vozila jednom postanu uobičajena na cestama diljem svijeta, Googleovci žele predvoditi ovo tržište i, dok računala upravljaju automobilima, putnike bi možda mogli 'zabaviti' s nekoliko reklama.

Tijekom ovotjedne Googleove konferencije, izvršni direktor kompanije Sundar Pichai govorio je o Googleovim prioritetima u budućnosti te je posebno naglasio umjetnu inteligenciju i tzv. 'machine learning' – Rob Schapre sa Stanforda ovo je opisao kao način učenja algoritama koji bi automatski i bez ikakve asistencije i intervencije ljudi mogli sami učiti i zaključivati. Dakle, žele razviti računala, odnosno softver koji će biti programiran kako bi sam naučio kako raditi određene stvari i, na temelju informacija koje ima, sam će donositi zaključke i odluke. Google stavlja tako veliki naglasak na ove dvije stvari da je Pichai rekao kako namjeravaju ponovno 'osmisliti' sve svoje proizvode i u njih uključiti što više umjetne inteligencije i 'machine learninga'.

Iako nam ovakve stvari zvuče prilično futuristički, neke od njih koristimo već neko vrijeme, a da toga često nismo svjesni – npr. Googleovo glasovno pretraživanje, aplikacija Photos, odnosno nedavno predstavljen servis za Androide Now on Tap koji, na temelju podataka s ekrana telefona, korisnicima sam predlaže i određene akcije i daje im informacije koje bi im mogle trebati, bazirani su upravo na takvim pametnim algoritmima. 'Računalno učenje je jezgra, način transformacije na temelju kojeg ponovno osmišljavamo sve što radimo', naglasio je Pichai i dodao kako ga polako primjenjuju na svoje proizvode – od pretraživanja, preko oglašavanja, YouTubea i Googlea Play, a iako su još u ranoj fazi primjene ove tehnologije, s vremenom ćemo vidjeti promjene i poboljšanja svih tih servisa.

Izvor: Business Insider