Google je osvježio dizajn svog servisa Google News, ali i uveo značajne promjene u način na koji se vijesti prikazuju korisnicima.

Novi dizajn je pregledniji te dijeli ekran na tri dijela - naslove (koji obuhvaćaju glavne vijesti), lokalne vijesti i odabrane vijesti koje se prilagođavaju interesima svakog korisnika.

Korisnici mogu u jednostavnom i preglednom izborniku odabrati teme koje ih zanimaju (Google će na temelju vijesti koje ste ranije odabrali, ponuditi svoju preporuku), ali i dodati one teme koje ih zanimaju a do sad ih nisu čitali na Googleu.

Ovako posložen Google News veći naglasak stavlja na originalne naslove članaka, ali i na video vijesti.

Korisnici i dalje mogu pregledavati istu vijest s različitih izvora i kliknuti na onu koja ih najviše zanima. Međutim, posebno su istaknuti izvori vijesti (odnosno medij koji ju je objavio) kako bi korisnici odmah mogli znati tko je autor vijesti.

Glavna je promjena, u odnosu na raniju verziju Google Newsa, "fact-check" ili provjera informacija. Radi se o poveznicama na web stranice koje su poznate po tome da provjeravaju vijesti i činjenice koje su objavljene te se mogu smatrati dobrim izvorom informacija. Na žalost, ta je opcija trenutno dostupna samo u SAD-u, ali kako je istaknuo u službenom blogu Anand Paka iz Googlea, u planu je širenje te opcije i na druge države.

S obzirom na to da je upravo SAD imao velikih problema s "alternativnim činjenicama" i lažnim vijestima, odluka da se takva opcija ponudi korisnicima u SAD-u i nije toliko neočekivana.

Novi Google News postupno će postati dostupan korisnicima diljem svijeta, a za sad će prve promjene vidjeti korisnici koji mu pristupaju putem računala, a s vremenom bi promjena trebala biti vidljiva i na mobilnim uređajima.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju