Svi smo manje više upoznati s relativno dosadnim reklamama za automobile. Sve se rade na istu shemu s istim principima, no Honda je odlučila napraviti nešto drugačije.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi

Inače, zadnje vrijeme često se mogu vidjeti ovakve iluzije na Vineu ili Tumblru, pa su očito tim stopama odlučili krenuti i u Hondi. Genijalna reklama pretvara nemoguće stvari u moguće.

Optička iluzija može biti itekako zabavna, a tu su pokazali u londonskoj agenciji mcgarrybowen. Osim što možete vidjeti samu reklamu za novi CR-V, u videu ispod možete vidjeti i kako se reklama radila.

Genijalno, zar ne?