Reklamacije.net je internetski portal koji djeluje u sklopu Udruge „NO-ME-KULTURA“ sa sjedištem u Zagrebu, a kojim građani izražavaju svoje nezadovoljstvo određenim proizvodom, uslugom ili radom državnih, odnosno javnih službi.

Na portalu se objavljuju informacije o raznim proizvođačima, odnosno pružateljima usluga, koji krše prava potrošača ili koja u svoje poslovanje nisku uključila i elemente etičnog poslovanja spram svojih kupaca i korisnika.

Pisanjem pritužbi na portalu Reklamacije.net građani stvaraju civilni pritisak na proizvođače i pružatelje usluga, a sve s namjerom da isti poprave svoj odnos prema krajnjim korisnicima njihovih proizvoda ili usluga – odnosno, potrošačima.

Slična je situacija i u pisanju pritužbi na rad državnih ili javnih službi. Javnim iznošenjem  situacija u kojem su državne ili javne službe na bilo koji način ugrožavaju prava građana stvara se civilni pritisak na birokratske strukture da unaprijede svoj rad te ukupan odnos prema hrvatskim građanima.

Portal je u ovom trenutku prijavljen na više natječaja za dodijelu donacija, a u svojoj konačnici je zamišljen kao središnje mjesto informiranja građana o potrošačkoj problematici, ali i kao mjesto na kojom će korisnici portala, autori pritužbi, u suradnji s raznim stručnjacima, udrugama, institucijama ili poduzećima nalaziti konstruktivna rješenja svojih problema.

Reklamacije.net poziva sve zainteresirane udruge, poduzeća, institucije i pojedince koji su žele surađivati u razvoju projekta da kontaktiraju portal kako bi se ostvarila suradnja za dobrobit sviju građana.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju