Remaris, Gastrobit i WSpay i službeno objedinjeni pod kapom Monri Paymentsa

Iz Monrija dodaju kako su u segmentu kartičnog plaćanja, samo u Hrvatskoj, u protekloj godini, obradili više od 130 milijuna kartičnih transakcija, tj. svaku petu transakciju u bezgotovinskom prometu.

Martina Čizmić | 20.02.2023. / 14:43

Beskontaktno plaćanje, ilustracija (Foto: Monri Payments)

Tvrtke Integrirani poslovni sustavi (Remaris), Gastrobit Grc Grupa i WebStudio (WSPay) nastavljaju svoje poslovanje pod zajedničkim imenom kao dio Monri Paymentsa, tvrtke s kojom su do sada poslovali unutar Paytena, objavili su iz Monri Paymentsa. Payten grupa akvizirala je ove tvrtke u 2020. i 2021. te tako osigurala vodeću poziciju u segmentu plaćanja na regionalnom tržištu.

Kako ističu, spajanjem kompanija, brendovi Remaris i Smart, omiljene blagajne za ugostitelje, te brend Thor, cjelokupno rješenje za blagajnu i backoffice u dućanima, postaju i službeno dio Monrijevog portfelja. Integracijom i WSPay rješenja za online plaćanja, Monri je obogatio svoju ponudu za prihvat kartica online te se tako dodatno osnažio kao lider u segmentu prihvata kartičnog plaćanja obuhvativši više od 10.000 trgovaca u regiji.

Konsolidacijom poslovanja cilj nam je trgovcima, ugostiteljima i krajnjim kupcima ponuditi najsigurnije i najinovativnije načine plaćanja uz lokalnu podršku. Kolege iz naših sestrinskih tvrtki već su neko vrijeme neizostavni dio tima pa mi je iznimno drago što su sada i službeno dio Monri obitelji. Svojim dugogodišnjim iskustvom i stručnim znanjima uvelike doprinose rastu kompanije i vjerujemo da će biti ključni i u našoj sljedećoj poslovnoj fazi, istaknuo je Damir Čaušević, generalni direktor Monrija te dodao: U nadolazećem razdoblju nastavljamo svim brendovima unutar kompanije osiguravati najbolje okruženje za daljnji razvoj i za značajniji iskorak na međunarodno tržište.

Iz Monrija dodaju kako su u segmentu kartičnog plaćanja, samo u Hrvatskoj, u protekloj godini, obradili više od 130 milijuna kartičnih transakcija, tj. svaku petu transakciju u bezgotovinskom prometu. Kupci su se s Monrijevim POS terminalima susreli na preko 8.500 platnih mjesta, primarno u vodećim trgovačkim lancima, a čak 6.000 ugostiteljskih objekata koristi Monrijeva blagajnička rješenja. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti