Rihannin novi spot na YouTubeu ruši rekorde gledanosti

Za manje od 24 sata spot za pjesmu 'What Now', koji su mnogi okarakterizirali kao 'pomalo jeziv' pogledalo je gotovo dva i pol milijuna ljudi, što je još jedan dokaz ekstremne popularnosti ove kontroverzne pjevačice...

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 16.11.2013. / 10:17

Rihannin novi spot na YouTubeu ruši rekorde gledanosti

Za manje od 24 sata spot za pjesmu "What Now", koji su mnogi okarakterizirali kao "pomalo jeziv" pogledalo je gotovo dva i pol milijuna ljudi, što je još jedan dokaz ekstremne popularnosti ove kontroverzne pjevačice...

Rihanna i njezin produkcijski tim očigledno znaju svoj posao, znaju odabrati "pravu stvar u pravo vrijeme" i što je još važnije, znaju to upakirati u provokativan proizvod koji privlači mase. "Bad girl", kako je mnogi nazivaju, prema objavi Dick Clark Productionsa uskoro će primiti premijernu nagradu Icon Award, koja se dodijeljuje pod partonatom American Music Awards.

Objava je stigla upravo u vrijeme puštanja u javnost spota za "What Now" skladbu, a Rihanna će navedenu nagradu primiti jer je najprodavaniji umjetnik u domeni digitalne prodaje glazbe, osoba s najviše "lajkova" i pratitelja na Facebooku, kao i najgledaniji glazbenik na YouTubeu. Što god tko mislio o njoj, žena nevjerojatnom lakoćom osvaja tržište... 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti