Na Summer of Startups press konferenciji, Peter Vesterbacka istaknuo je kako je kompanija trenutno u akvizicijskom modu.

Osim što su već kupili kompaniju Kombo -- animirani studio iz Helsinkija, Rovio i dalje nastavlja sa svojim akvizicijama malih kompanija i širi broj zaposlenika na njih 120.

'I dalje ćemo nastaviti akvizicije malih tvrtka', istaknuo je Peter Vesterbacka koji nije naveo tip kompanija će ova tvrtka kupiti, no dobro je znano kako je kompanija profitabilna i želi se širiti.

Osim profita putem prodaje svojih igara, Rovio zarađuje i prodajom svojih plišanih igračka kojih su prodali preko 3 milijuna, što uključuje i ostale stvari iz njihove trgovine.

Rovio zarađuje i jednom vrlom zanimljivom metodom. Naime, ako ste ikad igrali Angry Birds, a nadamo se da jeste, vjerojatno ste zapeli na nekom nivou. Ukoliko više nemate živaca igrati taj nivo, za 0.99 centi možete kupiti Mighty Eagle, odnosno način kako preskočiti nivo, koji su korisnici kupili u 40 posto slučajeva kod novih korisnika.

U ožujku, Rovio je objavio i broj downloada Angry Birdsa koji je iznosio 100 milijuna, a sada su već na 200 milijuna na svim platformama Chrome, iOS, Android, Symbian, it'd.

Daljnji smjer kompanije jest proširiti se na Kinu i postati broj jedan brand u industriji zabave, istaknuo je Vesterbacka, no iako se nekima to čini nemoguća misija, napomenimo samo da su iz Rovia planirali 100 milijuna downloada u godinu dana, a dosegli su dvostruko veće brojke, odnosno 200 milijuna.

Igrate li i vi Angry Birds? Jeste koji put platili za preskakanje nivoa?

Via Arcticstartup.com

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju