Korejska kompanija koju i dalje mnogi doživljavaju kao dominantnu na području mobilne telefonije, odnosno pametnih telefona i(li) tableta sa svojim „flagship“ modelom doživjela je popriličan podbačaj...

Naime, prema izvješću koje je objavio The Wall Street Journal navodno se kako je model Samsung Galaxy S5 u prva tri mjeseca  prodan u 12 milijuna primjeraka, što je otprilike 4 milijuna manje u odnosu na prethodni model, odnosno čak 40% manje od planiranog plana koji su zacrtali u Samsungu. Iako su iz Samsunga na upit da prokomentiraju tržišne rezultate ostali „nijemi“, već sama šutnja je dovoljno znakovita i praktički daje za pravo analitičarima koji smatraju kako su u mobilnom segmentu Samsunga potrebne korjenite promjene, pogotovo nakon ovako loših rezultata na tržištu. Primjerice, u navedenom izvješću koje je prenio TWSJ samo u Kini je zabilježen pad prodaje od 50%, dok je jedino tržište na kojem je zabilježen rast prodaje su Sjedinjene Američke Države. SAD je inače najveće Samsungovo tržište, pa ih barem taj podatak može veseliti u danima koji su im ocrtani sivilom...

Očigledno se Samsung precijenio i krivo procijenio potrebe tržišta kada je u pitanju Galaxy S5, pa se sada pojavio problem gomilanja neprodanih jedinica u skladištima, što se pokušava „popraviti“ povećanom potrošnjom zakupa oglašivačkih prostora, ali u konačnici znači samo – pad dobiti i prihoda. Zbog toga su se pojavile i špekulacije kako bi direktor Samsungovog mobilnog odjela, JK Shin mogao prepustiti svoju poziciju nekome iz odjela za televizore i ostale aparate, ali takva informacija nije potvrđena. Je li se Samsungov pad na tržištu pametnih telefona poklopio s bolešću Lee Kun-heea, predsjednika uprave, koji je u svibnju pretrpio srčani udar ili je riječ o „slučajnom poklapanju“ loših stvari nitko ne može sa sigurnošću tvrditi. Činjenica je da je upravo Kun-hee zaslužan za Samsungov meteorski uspon od 90-tih godina na ovamo, pa su mnogi njegovu bolest prepoznali kao jedan od glavnih uzročnika „bolesti“ Samsunga...  

Izvor The Verge, foto via Flickr