Sedam savjeta kako olakšati hibridni rad

U nastavku pročitajte nekoliko savjeta koji će vam olakšati hibridni rad.

Sponzorirani članak | 16.12.2021. / 14:58

PR (Foto: PR)

 

Kako učimo živjeti s pandemijom, mnoge tvrtke pozivaju svoje zaposlenike natrag u ured. Međutim, obzirom na uspjeh rada na daljinu, svi zaposlenici s punim radnim vremenom ne vraćaju se raditi u ured. Tvrtke koje su prije bile zabrinute da zaposleni neće biti tako produktivni kod kuće, saznale su koliko njihovi zaposlenici mogu biti pouzdani i produktivni. Odgovarajuće softverske i hardverske opcije koje čine rad od kuće produktivnim i učinkovitim navele su mnoge tvrtke da ponovo razmotre moraju li zaposlenici provoditi osmosatno radno vrijeme u uredu i dovele ih do zaključka da zaposlenicima i dalje mogu nuditi opciju hibridnog rada.

No, što hibridni rad uopće znači? Hibridni rad mješavina je rada u uredu i kod kuće. Neke tvrtke nude opciju hibridnog rada iz nužde, a druge jer žele izaći u susret zaposlenicima kojima odgovara takav format rada. To zaposlenicima omogućuje fleksibilnost rada i olakšava prilagodbu povratku u ured, a dodatno im daje i prilagodljivost ako se situacija s pandemijom promijeni.

U nastavku pročitajte nekoliko savjeta koji će vam olakšati hibridni rad.

Stvorite dnevnu rutinu

Dnevna poslovna rutina često je ključan sastojak uspjeha, bez obzira gdje radite. Međutim, u hibridnom radnom okruženju vaša rutina će se mijenjati ovisno o tome koji je dan. Neki dani će biti „dani rutine odlaska u ured“, a neki će se uklopiti u „rutinu rada na daljinu“ – no, te dvije rutine neće biti iste. Na primjer, u dane kada ste u uredu, možete ustati u određeno vrijeme kako biste se stigli istuširati, vježbati i doručkovati prije nego što krenete na posao. U dane kada radite od kuće, i dalje možete zadržati rutinu tuširanja, vježbanja i doručka prije posla, no vrijeme koje biste proveli na putu na posao možete iskoristiti na drugi način. Bilo da odlučite početi ranije raditi ili ići u dugu šetnju sa psom, pokušajte svaki put zadržati rutinu istom. To će vam pomoći da svoj um prebacite u svakodnevnu rutinu, što vam pomaže da započnete dan u planirano vrijeme i ostanete usredotočeni tijekom radnog vremena.

PR (Foto: PR)

Neka vaš stol bude što jednostavniji


Rad od kuće znači da možete dizajnirati svoj ured kako želite, ali, samo zato što možete imati bezbroj časopisa, fotografija i biljaka koje krase vaš stol, ne znači da biste to trebali. Kako biste sveli nered na minimum, koristite radnu površinu da na njoj držite samo ono što vam je uistinu potrebno dok radite. Uklonite sve osobne predmete sa svog stola i zadržite samo onaj koji vam najviše znači. Pronađite prostor za pohranu za druge stvari koje želite zadržati, a ostatak reciklirajte, donirajte ili odložite u smeće.

Koristite Cloud

Razmislite o premještanju što većeg dijela svog posla u Cloud. Možda niste jedina osoba koja radi po hibridnom rasporedu, što znači da je moguće da ste vi i vaši kolege rijetko u uredu u isto vrijeme. Stavljanje svega u Cloud znači da svaki član tima ima pristup projektu, zna koja su se ažuriranja dogodila i može vidjeti što još treba učiniti.

Drugi razlog za prijenos vašeg rada u Cloud je taj što vam daje pristup vašim datotekama bez obzira gdje se nalazite. Na primjer, dokumenti u Cloudu dostupni su s vašeg radnog i kućnog računala. Čak i ako imate prijenosno računalo koje nosite sa sobom u ured, nikad ne znate kada bi se moglo pokvariti ili ga možete zaboraviti u uredu ili kod kuće. Pristup Cloudu osigurava da možete nastaviti raditi unatoč mogućim poteškoćama. Jedno od najboljih rješenja ovog tipa je Microsoft Cloud koji nudi cijeli M365 paket koji uključuje Word, Excel i druge korisne Office aplikacije.

Bolje upravljajte svojim vremenom


U danima kada radite na daljinu, moglo bi biti primamljivo probuditi se kasnije jer ne morate putovati na posao. Zato ćete možda raditi duže nego kao kad ste u uredu. Umjesto toga, pokušajte se držati dosljednog rasporeda i posvetite to "dodatno" vrijeme koje dobivate jer ne putujete na posao tome da radite stvari koje vas vesele. Energija u uredu je drugačija od atmosfere dok radite od kuće pa unaprijed planirajte svoje zadatke na temelju mjesta na kojem ćete raditi. Ako imate fleksibilnost u tome što radite svaki dan, stvorite tematske dane za bolji fokus. Ako, na primjer, radite od kuće ponedjeljkom i petkom, te dane možete odvojiti za dubok, fokusiran rad, a ostale za osobne sastanke ili druge zajedničke zadatke. Kako bi vaši suradnici bili upućeni, ažurirajte svoj kalendar i promijenite status svoje dostupnosti.

Dijelite svoj kalendar

Čak i ako ste jedina osoba koja radi prema hibridnom rasporedu, izradite zajednički kalendar tako da svi znaju kojim danima ste u uredu, a kojim danima radite od kuće. To će pomoći svima da imaju jasan pregled tko radi s koje lokacije i u koje dane, što će smanjiti zabunu i nedoumice u rasporedu. Rješenja kao što je Microsoft Teams osmišljena su za poboljšanje učinka tima i pojednostavljenje komunikacije, a korištenje kalendara na funkcionalan način može vam pomoći da povećate produktivnost i potaknete bolje poslovne rezultate.

Ostanite povezani sa svojim suradnicima

U danima kada radite od kuće, mogli biste se osjećati izolirano, pogotovo ako su neki od vaših suradnika u uredu, a vi niste. Budući da se više ne viđate svaki dan u uredu, morat ćete pronaći nove (kreativne) načine za to. Kultura tima se širi kroz interakciju između ljudi i dijeljenje priča. Osigurajte dobru internu komunikaciju i varirajte u pogledu stilova komunikacije (na primjer, neformalnih i formalnih) koji se uklapaju u vašu organizaciju. Dijelite informacije kroz različite komunikacijske kanale. Za formalnu komunikaciju, odlična opcija je Outlook, dok u neformalnoj komunikaciji Microsoft Teams igra savršenu ulogu. Ove aplikacije nam nude bezbroj opcija koje olakšavaju komunikaciju sa našim suradnicima.

Uračunajte pauze

Dok stvarate svoju radnu rutinu, ne zaboravite zakazati pauze. Lako je zaroniti u svoje zadatke i proći kroz njih, dijelom zato što ste kod kuće i daleko od prekida i ometanja koja se ponekad događaju u uredu. Međutim, također ste daleko od povremenih, neplaniranih pauza koje se događaju kada odete natočiti kavu i na kraju razgovarate s kolegom o planovima za vikend.

Ovi neplanirani odmori pomažu vam da budete produktivan zaposlenik dajući vašem mozgu prijeko potreban odmor. Stoga uključite nekoliko pauzi tijekom dana kako ne biste previše radili i smanjili svoju produktivnost. Prošećite, nađite se prijateljem na kavi ili zakažite opušteni razgovor s kolegama u uredu.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti