Njih nećete vidjeti u kafiću, klubu ili nekom mjestu za noćne izlaske, no ovaj puta možete ih vidjeti kako plešu na pozornici ispred Appleovog kampusa.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Povodom Dana planta Zemlje, Apple je organizirao mali koncert u svom kampusu gdje je sve prisutne zabavljao Pharrell Williams uz njegov nezaobilazni hit “Happy”.

Sve to ne bi bilo čudno da se na pozornici nisu pojavili šef Applea Tim Cook, i njegovi bliski suradnici Eddy Cue te Phil Schiller, koji su zajedno mašući rukama, pozdravili Pharrellov hit.

Naravno, vidljvo je da Schiller i Cook na ruci nosi Apple Watch, a sve mi se čini kako je koreografija unaprijed dogovorena, jer ipak Apple Watch se mora vidjeti. Kako je to izgledalo možete vidjeti u nastavku. Apple ima novi način marketinga za Watch i činjenica je da postaje lifestyle brand, a ne samo tehnološki, čime i mijenja marketinški koncept. Očito je da marketinška ekipa u Appleu želi što je više moguće približiti se “običnom narodu” te im naravno ponuditi svoj pametan sat.

 

A video posted by Stephen Murphy (@tw0b1t) on