Shigeru Miyamoto ime je koje je poznato samo najzagriženijim gamerima. Ovaj je 65-godišnji Japanac legendarni dizajner videoigara koji se može pohvaliti naslovima poput Super Mario i Donkey Kong.

No, iako je godinama u industriji videoigara, ne sviđa mu se u što se pretvorila. Većina izdavača ili servisa koji prodaju videoigre pokušavaju od igrača izvući i posljednju lipu različitim dodacima, dodatnim misijama, posebnim oružjem i slično.

To je posebno učestalo kod mobilnih igara. Izdavači prodaju igre po veoma niskim cijenama ili daju besplatan pristup, ali onda stalno nude na prodaju različite dodatke bez kojih je veoma teško ili gotovo nemoguće napredovati.

Osim što je takav način "prodaje" nepravedan prema igračima, jer oni koji su spremni potrošiti više novca mogu lakše napredovati u igri, neke su države pokrenule i istrage protiv prakse u kojoj igrači plaćaju za šansu da možda negdje u igri pronađu neki rijetki predmet i osvoje dodatne bodove.

Tijekom nedavnog gostovanja na CEDEC konferenciji u Japanu (Computer Entertainment Developers Conference), Miyamoto je istaknuo kako Nintendo istražuje različite načine kako igračima naplatiti za igranje videoigara.

Njegova je filozofija jednostavna - postavite fiksnu cijenu videoigre, kako biste omogućili većem broju igrača da igra, ali i osigurali kreatorima dugoročniji stabilan priljev novca.

Ne mogu reći da je model s fiksnom cijenom bio uspješan, ali ćemo da i dalje gurati dok ne postane uobičajen. Tako će svi moći razvijati igre u udobnom okruženju. Fokusiranjem na donošenje igara najvećem broju ljudi, možemo nastaviti s rastom našeg poslovanja, rekao je tad Miyamoto.

Upozorio je kako bi, umjesto kulture "plati za sve dodatno" trebalo razvijati kulturu "plati za dobar proizvod".

Važno je da pronađete nekoga tko razumije vrijednost vašeg softvera. Onda će i kupci osjetiti vrijednost vaše aplikacije i softvera i razviti naviku plaćanja za njega, smatra Miyamoto.

Izvor: Bloomberg