Facebook je odbio prikazivati Signalove oglase na Instagramu kojima su iz te aplikacije za dopisivanje htjeli korisnicima naglasiti koje sve vrste podataka Instagram prikuplja o njima i prodaje oglašivačima.

U objavi na blogu Signala pod naslovom "Instagramovi oglasi koje vam Facebook ne želi pokazati", pojašnjeno je kako su u Signalu napravili "ciljane oglase u više varijanti" koji pokazuju korisniku osobne podatke koje Facebook prikuplja od njega i pristup kojima prodaje trećim stranama.

Oglas koji je Signal htio uputiti korisnicima Instagrama, informirao bi ih o tome zašto su dobili taj oglas, kao što je prikazano u primjeru niže.

Primjer Signalovog oglasa na Instagramu (Foto: Signal)

Oglas bi jednostavno prikazao dio informacija prikupljenih od korisnika koje koriste platforme za oglašavanje. Facebooku se ta ideja nije svidjela, stoji napisano na blogu Signala.

Biti transparentan oko toga kako oglasi koriste podatke korisnika očito je dovoljno da dobijete zabranu; u svijetu Facebooka jedino je prihvatljivo sakriti to što radite od korisnika, piše nadalje.

Iz Facebooka zasad nema službenog komentara oko zabrane koju je Signal zaradio na Instagramu, no u šturom priopćenju su sve odbacili kao Signalovu "podvalu" te dodali da Signal nikad zapravo nije niti pokušao pustiti te oglase prema korisnicima, ali i da njihov korisnički račun na Instagramu nije ugašen zbog pokušaja da to naprave.

Podsjetimo, Signal je u siječnju dobio ogroman priljev novih korisnika, nakon što je američki milijarder i tech mogul Elon Musk poručio putem Twittera svojim pratiteljima da se prebace na Signal s WhatsAppa (koji je u to vrijeme mijenjao pravila korištenja, nagore).

Izvor: Cnet